אחרי שתקפה את מצביעי נתניהו בשידור: רינה מצליח הושעתה למשך שבוע

(עדכון) - מגישת התוכנית "פגוש את העיתונות" אמרה אמש בשידור כי תומכי נתניהו יצביעו לו בכל מחיר, אפילו אם הוא יבצע עבירות פליליות חמורות מאוד • חדשות 12: מצליח זומנה לשיחת בירור עם המנכ"ל אבי וייס, ובסיומה הוחלט להשעותה למשך 7 ימים

רינה מצליח / צילום: אביב חופי
רינה מצליח / צילום: אביב חופי

בתום בירור שנערך הבוקר (א') עם רינה מצליח בנוגע להתבטאויותיה אמש נגד תומכיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתוכנית "פגוש את העיתונות", החליט מנכ"ל חברת החדשות, אבי וייס, להשעותה למשך שבוע, ועל כן היא לא תשתתף בפאנל "אולפן שישי" השבוע ולא תגיש את "פגוש את העיתונות" ביום שבת הקרוב.

נזכיר כי מצליח, מגישת התוכנית "פגוש את העיתונות", עוררה אמש סערה תקשורתית, כשניסתה להמחיש את הנאמנות של תומכי נתניהו, וציינה כי הם יצביעו לו בכל מחיר, אפילו אם נתניהו יבצע עבירות פליליות חמורות מאוד (משיקולים של ניקיון השיח, אנחנו נמנעים מלחזור על האמירה המלאה).

מצליח התנצלה בסוף התוכנית על ההתבטאות ואמרה כי ייתכן שהבחירה שלה בדוגמה כדי להמחיש עד כמה מהתומכים של נתניהו נאמנים לו, לא הייתה מוצלחת.

זמן לאחר מכן שוגרה תגובה רשמית חריגה מחברת חדשות 12, שבה נאמר: "חברת החדשות מסתייגת מהאמירה החמורה של מגישת 'פגוש את העיתונות' רינה מצליח שהושמעה מוקדם יותר הערב. מנכ"ל חברת החדשות אבי וייס זימן את מצליח לשיחת בירור מחר בבוקר".

נתניהו עצמו הגיב זמן קצר לאחר מכן על הדברים בחשבון הטוויטר שלו וצייץ: "רינה מצליח, תתביישי. השנאה החולנית שלך למצביעי הליכוד ולי הגיע לתהומות חדשים. קודם קראת לנו 'עדר עיוור', ועכשיו הגעת לשפל שאי-אפשר בכלל לחזור עליו, ואת עוד מתיימרת להיות 'עיתונאית'. בושה וחרפה".