מנכ"ל משרד הבריאות קיבל את ההתנצלות ולא ינקוט צעדים נגד גרוטו

המנכ"ל הנכנס חזי לוי במכתב לגרוטו: "אחרי שבחנתי את הדברים, אני רואה לנכון להעיר לך על דרך הטיפול שלך במקרה זה. טיפולך היה מוטעה" • למרות זאת, לוי הודיע כי הוא מקבל את התנצלות גרוטו • נזכיר כי בתחילת החודש איש העסקים טדי שגיא חזר לישראל וקיבל פטור מגרוטו לשהות בבידוד

למרות פרשת הפטור מבידוד שניתן לאיש העסקים טדי שגיא שחזר מחו"ל, פרופ' איתמר גרוטו יישאר בתפקידו כמשנה למנכ"ל משרד הבריאות, ולא יינקטו נגדו הליכים נוספים - כך קבע מנכ"ל המשרד החדש, פרופ' חזי לוי.

במכתב לגרוטו, כתב המנכ"ל החדש: "נוכח החשיבות הרבה שאני מייחס לעניין, זימנתי אותך כבר ביומי הראשון בתפקיד לשיחה על מנת לשמוע ביתר פירוט את הדברים, ואכן שמעתי ממך בהרחבה את השתלשלות הדברים כפי שאתה רואה אותם.

"אחרי שבחנתי את הדברים, אני רואה לנכון להעיר לך על דרך הטיפול שלך במקרה זה. טיפולך היה מוטעה. בקשה חריגה מסוג זה יש לבחון בצורה קפדנית, בייחוד בתקופה שבה משרד הבריאות משקיע מאמצים כבירים בהטמעת המסר של חשיבות כיבוד הכללים המיוחדים לימי קורונה, שהבידוד, כידוע, הוא ראש וראשון להם. יתרה על כן, עלינו להקפיד בטיפול במקרים כאלו בקפדנות רבה ועל פי הנהלים".

למרות זאת, לוי הודיע כי הוא מקבל את התנצלות גרוטו. "החלטתי לקבל את התנצלותך ולא לנקוט בצעדים נוספים נגדך. אבקש עם זאת שתקפיד הקפדה יתרה על כך שלהבא הדברים לא יישנו", כתב לוי.