תמיר פוליקר מונה למנהל הכספים הראשי של דלק במקום ברק משרקי

משרקי ביקש להפחית בהיקף המשרה שהוא ממלא בקבוצה לאור רצונו להשקיע זמן בקידום מיזם עצמאי • רו"ח תמר רוזנברג תקודם לתפקיד מנהלת הכספים וחשבת ראשית

קבוצת דלק דיווחה כי סמנכ"ל הכספים ברק משרקי ביקש להפחית בהיקף המשרה שהוא ממלא בקבוצה, יפנה את כיסא מנהל הכספים וישמש כמשנה למנכ"ל דלק. במקומו ימונה רו"ח תמיר פוליקר, לתפקיד משנה למנכ"ל ומנהל כספים ראשי (CFO) של הקבוצה. פוליקר יחל את תפקידו ביום 1 בספטמבר 2020.

פוליקר שימש בעברו בין השאר בתפקיד סמנכ"ל הכספים של קבוצת עזריאלי, מנכ"ל סונול, סמנכ"ל הכספים של חברת החשמל ומנכ"ל חברת אספן גרופ. עוד עדכנה הקבוצה כי רו"ח תמר רוזנברג תקודם לתפקיד מנהלת הכספים וחשבת ראשית. תמר, רואת חשבון בהשכלתה, עובדת בקבוצת דלק למעלה מ- 13 שנה ומינויה ייכנס לתוקף כבר ביום 1 באוגוסט 2020.

משרקי מפנה את תפקידו בלב סערה שפוקדת את קבוצת דלק שנקלעה לקשיים על רקע עסקה ממונפת לרכישת נכסי גז ונפט בים הצפוני מידי שברון וצניחת הנפט בצל משבר הקורונה. בדלק מסבירים כי סבב המינויים מגיע על רקע בקשתו של משרקי לאור רצונו להשקיע זמן בקידום מיזם עצמאי חדש שהוא מוביל ביחד עם משקיעים מהארץ ומחו"ל.

עידן וולס, מנכ"ל קבוצת דלק: "אני מברך את תמיר פוליקר על הצטרפותו לצוות המנהלים הבכיר של קבוצת דלק. אני בטוח שניסיונו הרב יתרום רבות להמשך קידום האסטרטגיה של הקבוצה והפעולות החשובות שאנחנו מובילים בחודשים האחרונים. ביחד עם ההנהלה הקיימת נמשיך לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו לטווח הקצר ולטווח הארוך, ונוביל את קבוצת דלק להישגים משמעותיים".