עו"ד ארז חבר מונה לנאמן על נכסיו האישיים של אלדד פרי

המינוי נעשה לאחר שקרן אקספו הגישה בקשה למנות נאמן לאיתור ושמירת נכסיו האישיים ולמנוע ממנו לבצע דיספוזיציות על הנכסים • הנכסים העיקריים בהם מחזיק פרי הם מכונית יגואר, בית פרטי ודירה ברחובות

ארז חבר עו"ד / צילום: שלומי יוסף
ארז חבר עו"ד / צילום: שלומי יוסף

בית המשפט המחוזי מרכז מינה את עו"ד ארז חבר לנאמן על נכסיו האישיים של אלדד פרי. הנכסים העיקריים בהם מחזיק פרי הם בית פרטי ודירה ברחובות, ומכונית יגואר.

מינוי הנאמן נעשה לאחר שקרן אקספו, מהנושים הגדולים ביותר של קבוצות הרכישה של קבוצת אלדד פרי, הגישה בקשה למנות נאמן לאיתור ושמירת נכסיו האישיים של אלדד פרי, ולמנוע ממנו לבצע דיספוזיציות על הנכסים. וזאת לדבריהם משום שחתם עימה על הסכמי הלוואות של כ-200 מיליון שקל, בצוותא עם החברות שלו, פרי נדל"ן ופרי אסטרטגיות.

הבקשה הוגשה לבית המשפט השלום בראשון לציון, אולם לבקשת פרי אוחד התיק האישי שלו עם תיק חדלות הפירעון של כל חברות הנדל"ן שהקים, שנדון בבית המשפט המחוזי מרכז.

פרי, המיוצג על ידי עו"ד יונתן גמרניק לא התנגד לבקשת אקספו למנות לו נאמן, ואף פרסם תצהיר על רכושו. הנכס הבולט ביותר שבבעלותו הוא צמוד קרקע ברחוב אגמיה ברחובות, אותו הוא מעריך ב-7 מיליון שקל. כמו בן מחזיק פרי בדירה ברחוב דוד מזרחי בעיר. בבעלותו גם מכונית יגואר מ-2012.

שופטת בית המשפט המחוזי עירית וינברג נוטוביץ, החליטה, כי דיון בנושא ייקבע לעוד כחודש וחצי.