הוט תשיק ספריית VOD לבני נוער שתבוסס על כוכבי הרשתות החברתיות

זאת בשיתוף עם סוכנות התוכן לצעירים Fresh • הספרייה החדשה, שאמורה לעלות לאוויר בדצמבר בעלות של 19.90שקל לחודש, תשמש פלטפורמה ליוצרי תוכן, יוטיוברים וכדומה

הוט
הוט

חברת הוט משיקה במשותף עם סוכנות התוכן לצעירים Fresh ספריית VOD ייעודית לבני נוער שיושתת כולו על כוכבי הרשתות החברתיות.

הספרייה החדשה, שאמורה לעלות לאוויר בדצמבר בעלות של 19.90שקל לחודש, תשמש פלטפורמה ליוצרי תוכן, יוטיוברים, קריאטורים וכדומה, שאמורים ליצור עליה תוכן חדש ולקחת חלק בהפקת פורמטים מקוריים שפונים לילדים ונוער. התוכן אמור לתת מענה לשלל נושאים המעניינים את הילדים ובני הנוער, כמו תוכניות בישול, טיקטוק, גיימינג, ספורט וכדומה.

בין כוכבי הרשת והיוטיוברים שייקחו חלק במיזם נמנים היוטיובר קווין רובין, הזמר בן זיני, הגיימר עידן תלם, המנטליסט שחר ליבנה, משפחת אליהו ועוד רבים. מדובר בפעם הראשונה בישראל שבה ערוץ שלם מתבסס בתכניו רק על כוכבי רשת.

Fresh כאמור מגדירה את עצמה כבית תוכן לצעירים. הסוכנות הוקמה כשותפות של המפיק והאמרגן בני מנשה, שחבר לאיש קבוצת "ידיעות" לשעבר אבי מורגנשטרן, ששימש בידיעות כמנכ"ל עיתוני ילדים ונוער. הסוכנות הוקמה בתחילת 2018 וחודשים ספורים, לאחר מכן רכשה קבוצת NMC יונייטד שבבעלות משפחת אדרי שליש מהמניות.

לדברי נדב חנין, סמנכ"ל חטיבת התוכן והחדשנות של הוט, "שיתוף-הפעולה עם Fresh יאפשר לבני הנוער והילדים לצפות בתכנים האהובים עליהם ובכוכבי הרשת הפופולריים גם במסכי הטלוויזיה של הוט. זהו מהלך חלוצי וייחודי".

לדברי דולב משה, מנכ"ל Fresh, המהלך מיועד לתת לצעירים לובני נוער אלטרנטיבה לתכנים ברשת, שהיא בטוחה ונותנת תחושה של טלוויזיה אבל ביחד עם הכוח של הרשת. "במהלך מותג גדול כמו הוט מנכס לעצמו את העולם של הרשתות, מתוך הבנה שזה הדבר הבא, וכדאי לו לייצר תכנים של חוצי פלטפורמה שעוברים מהדיגיטל למסך ובחזרה".