שבוע שני ברציפות: קשת מובילה את טבלת הרייטינג עם 10 מתוך 10 תוכניות

גם השבוע ממשיכות תוכניות הפרה-פריים של קשת לעבור מבחינת נתוני הרייטינג ומספר הצופים את תוכניות הפריים-טיים של רשת • התוכנית הנצפית ביותר היא - שוב - "הזמר במסכה"

שופטי "הזמר במסכה" / צילום: ערן לוי
שופטי "הזמר במסכה" / צילום: ערן לוי

גם השבוע ממשיכות תוכניות הפרה-פריים של קשת לעבור מבחינת נתוני הרייטינג ומספר הצופים את תוכניות הפריים-טיים של רשת. כל עשר התוכניות הנצפות בעשירייה הפותחת הטבלת הרייטינג הן של קשת - לרבות תוכניות שנדיר לראות בטבלה, "שש עם עודד בן עמי", המדורגת במקום העשירי עם רייטינג של 11.3%.

הסיבה שתוכניות הפרה-פריים קפצו לפתע לטבלה נובעת אומנם גם מנתוני הרייטינג הלא מזהירים של רשת, אבל גם מכך שקשת שיבצה השבוע ארבע תוכניות של "נינג'ה ישראל", כך שמבחינת הנתונים הם מחושבים כתוכנית אחת, ולכן יש לכאורה בטבלה מקום של שלוש תוכניות נוספות. מההפקר זוכות התוכניות "רותם באה אליכם" - השידור של הסטנד-אפ של רותם אהוב מרודוס עם רייטינג של 12.9%; "פגוש את העיתונות" עם 12.5%, "תוכנית חיסכון" עם 13.8% וכאמור "שש עם עודד בן עמי" עם 11.3%. 

התמונה לא משתנה דרמטית גם כשבוחנים את הנתונים בפרמטר של מספר צופים ולא נקודות רייטינג. ההבדל היחיד כמעט הוא שאל תוך טבלת התוכניות הנצפות בפרמטר זה נכנסת תוכנית נוספת של "פגוש את העיתונות".

גם השבוע התוכנית הנצפית ביותר היא "הזמר במסכה" של קשת, המיוצגת בטבלה עם שני פרקים - הראשון עם רייטינג ממוצע של 24.4% ו-797 אלף צופים, והשני עם רייטינג ממוצע של 21.8% ו-591 אלף צופים.