תנובה | בלעדי

תנובה מגייסת מנהלת רגולציה שעבדה במשרד הלובינג של קוקה-קולה

נועה גונן-טל שימשה עד לאחרונה כלוביסטית במשרד הלובינג גורן עמיר • היא תצטרף לחברת המזון החל מהשבוע הבא

מנכ"ל תנובה, אייל מליס
מנכ"ל תנובה, אייל מליס

תנובה מגייסת לשורותיה מנהלת רגולציה חדשה, נועה גונן-טל - כך נודע לגלובס. גונן-טל, ששימשה עד לאחרונה כלוביסטית במשרד הלובינג גורן עמיר, תצטרף לחברת המזון הגדולה בישראל החל מהשבוע הבא.

בין הלקוחות הבולטים של משרד הלובינג בו הועסקה גונן-טל במשך 15 השנים האחרונות נמנים מספר גופים משמעותיים בשוק המזון, ביניהם ניתן למצוא גם מתחרה ישירה של תנובה - קבוצת קוקה-קולה ישראל שמחזיקה גם בחברת טרה, לצד תאגיד איסוף מכלי המשקה (בו שותפה קוקה-קולה ישראל), ושחקניות קמעונאות נוספות דוגמת איקאה, לצד רשימה ארוכה של לקוחות נוספים. על הרקע הזה עשויה הייתה גונן-טל, בהיותה סמנכ"ל במשרד הלובינג, להיחשף לאסטרטגיה או לחומרים רגישים של אחת המתחרות המשמעותיות שלה.

המינוי הזה מתרחש במסגרת ההחלטה של תנובה לפצל את התפקיד שבשנים האחרונות שילב את תחום הרגולציה והדוברות, אשר אוחד תחת כהונתה של אלונה אריאלי-להב לסמנכ"ל תקשורת ורגולציה, ולאחר מכן ביצעה אותו אילנית חיות כמנהלת אגף תקשורת ורגולציה. מאז אוגוסט 2019 התפקיד לא אויש, וכעת כאמור הוא פוצל לשניים, וגונן-טל תיכנס למשבצת הרגולציה.

מחברת תנובה נמסר בתגובה: "אנו מברכים על הצטרפותה של נועה גונן-טל, המביאה עמה ניסיון רב וטיפול במגוון ארגונים בולטים במשק הישראלי, הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי, בהם הוט, אל על, ויזה העולמית, ג׳יימס ריצ׳רדסון, איגוד יבואני הרכב, מילגם, ממן, מועצות אזוריות ועוד".