ננו דיימנשן מבצעת גיוס הון שלישי תוך שבועיים; בסה"כ גייסה 340 מיליון דולר

החברה הודיעה על תמחור הנפקה של 30 מיליון מניות במחיר של 6 דולר למניה, וגיוס של 180 מיליון דולר • החברה נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של למעלה מ-800 מיליון דולר, לאחר שמחיר המניה שלה זינק ב-291% מתחילת השנה הנוכחית

חברות טכנולוגיה רבות מנצלות את העובדה שחלון ההנפקות בוול סטריט פתוח, ומגייסות הון בהנפקות משניות. גם יצרנית מדפסות התלת-ממד ננו דיימנשן עושה זאת, אם כי אצלה מדובר במקרה חריג למדי: החברה משלימה גיוס הון שלישי תוך תקופה של שבועיים בלבד.

החברה הודיעה על תמחור הנפקה של 30 מיליון מניות (למעשה ADS - אגרות מעקב) במחיר של 6 דולר למניה, וגיוס של 180 מיליון דולר - זאת לאחר שבשבועיים האחרונים הודיעה על שתי הנפקות קודמות, הראשונה בוצעה במחיר של 4 דולר למניה וגויסו בה 100 מיליון דולר, והשנייה בוצעה במחיר של 5 דולר למניה וגויסו בה 60 מיליון דולר. בשלוש ההנפקות החברה גייסה סכום מצטבר של 340 מיליון דולר כאשר לפני כן, בסוף הרבעון השלישי היו בקופת החברה 45.8 מיליון דולר.

ננו דיימנשן, בניהולו של יואב שטרן, מפתחת ומייצרת מדפסות תלת-ממד המיועדות להדפסה של רכיבים אלקטרוניים. החברה נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של למעלה מ-800 מיליון דולר, לאחר שמחיר המניה שלה זינק ב-291% מתחילת השנה הנוכחית. מניית ננו דיימנשן נמחקה ממסחר בבורסה בת"א לפני מספר חודשים, והזינוק במניה הגיעה לאחר המחיקה על רקע התפתחויות בפיתוח הטכנולוגיה שלה.

הגיוס הנוכחי בוצע לצרכי הון חוזר וצרכים עסקיים כלליים, וכן לחיפוש הזדמנויות אסטרטגיות כולל רכישות. החתם בהנפקה היה ThinkEquity, ועורכי הדין שליוו את החברה היו עודד הר אבן, רעות אלפיה ודיוויד הוברמן מפירמת עורכי הדין הבינלאומית Sullivan.