דוח פינטק | פודקאסט

"הבנקאות יוצאת מהבנק": בקרוב הבנקים יהיו איתנו בכל מקום

עידן חדש מתחיל בעולם הבנקאות • לא עוד הליכה לסניף הבנק, וללא לחיצה על האפליקציה • הבנקאות החדשה תמצא אותנו בכל מקום שבו יהיה אינטרנט • שיחה עם ד"ר רונן יוכפז, מנהל אגף הפיתוח של חטיבת הטכנולוגיה בבנק הפועלים, על היתרונות והחסרונות בעולם פיננסי ללא גבולות • האזינו

גורמים רבים מזיזים את עולם הבנקאות קדימה. התפתחות הפלטפורמות, הסמרטפונים, האינטרנט של הדברים וכמובן דרישות חדשות של הלקוחות ושל הרגולטורים. באיחור גדול מהפכת האינטרנט מגיעה לעולם הפיננסים, ועידן חדש מתחיל בעולם הבנקאות. - הבנקאות החדשה יוצאת מהבנק ,ותמצא בכל מקום שבו האינטרנט והלקוח יפגשו.

דמיינו את זה לרגע, במקום בקשת הלוואה למימון רכב באפליקציה, הבנק יחכה לנו כבר בסיום תהליך רכישת הרכב באתר היבואן.  לחיצה על כפתור ה"לתשלום" ומאחורי הקלעים סודרה לנו הלוואה. ד"ר רונן יוכפז, מנהל אגף הפיתוח של חטיבת הטכנולוגיה בבנק הפועלים, מתארח בפודקאסט דוח פינטק בהנחיית ד"ר אושי שהם-קראוס לתאר איך יראה עולם חדש של בנקאות בלי לראות בנק. לא בסניף ולא ברשת. עולם של בנקאות תמיד ובכל מקום.

עקבו אחר הפודקאסט בספוטיפיי, אפל פודקאסטס, גוגל פודקאסטס או באפליקציית הפודקאסטים האהובה עליכם בהעתקת כתובת ה- RSS

■■

ד"ר אושי שהם-קראוס הוא דוקטור לפילוסופיה של הכלכלה, עוסק בלימודי עתידים בתחום הפיננסי. לימד במשך שנים בבתי הספר לכלכלה ולמינהל עסקים במכללה למינהל. מרצה ויועץ בתחומי ה-Fintech ,Wealthtech ,Insurtech. מרצה על התפתחויות טכנולוגיות קרובות והשפעתן על סקטורים שונים בתעשייה ומדריך בשימוש בסכמות חשיבה מתחום לימודי העתידים לטובת עבודה ארגונית. ניתן להשיג את אושי באתר הבית או במייל.