המייסד והשותף דורון שטרן עוזב את משרד טולצ'ינסקי ועובר למיתר

משרד מיתר הודיע הערב על הצטרפותו של הצוות אותו מובילים עוה"ד דורון שטרן ועופר דולינסקי, אשר מצטרפים ל-136 השותפים ולמעלה מ-410 עורכי הדין במיתר

עו"ד דורון שטרן / צילום: יונתן זינדל
עו"ד דורון שטרן / צילום: יונתן זינדל

שישה עורכי דין, בהם השותף והמייסד דורון שטרן, עוזבים את משרד טולצ'ינסקי שטרן מרציאנו כהן לויצקי ועוברים למשרד מיתר. מרבית הפעילות של המשרד הירושלמי של טולצ׳ינסקי צפויה לעבור למיתר.

משרד מיתר הודיע הערב על הצטרפותו של הצוות אותו מובילים עוה״ד דורון שטרן ועופר דולינסקי, אשר מצטרפים למיתר כשותפים, המתמחה במשפט מסחרי, הייטק, ליטיגציה ונדל"ן, ל-136 השותפים ולמעלה מ-410 עורכי הדין במיתר.

המהלך הנוכחי מצטרף לעזיבה נוספת שגלובס פרסם בתחילת החודש, במסגרתה עבר עו"ד אורי נשר, שותף במשרד שריכז את תחום ייצוג קרנות הון הסיכון, לקבוצת ההייטק במשרד פרל כהן.

שטרן מתמחה בתחום ההיי-טק, הוא עורך הדין של כל קרנות JVP, כמה מן האקזיטים הגדולים בישראל, וקרנות הון סיכון מובילות בישראל ובארה"ב; דולינסקי - שותף המתמחה בהייטק, חממות טכנולוגיות, חברות הזנק ומשפט מסחר.

יתר עורכי הדין המצטרפים למיתר הם בנימין בקרמן - עורך דין בכיר המתמחה בהייטק, משפט מסחרי וליטיגציה; נעמי וסטפריד - עורכת דין המתמחה במשפט מנהלי, מכרזים ומלכ"ר; אהרון שור - עורך דין המתמחה בהייטק, וקרנות הון סיכון, מיסוי, משפט מסחרי; רות פורמנסקי - עורכת דין המתמחה במיסוי בינלאומי, השקעות, משפט מסחרי, וחממות טכנולוגיות.

לדברי עו"ד מנחם טולצ'ינסקי, ממייסדי משרד טולצ'ינסקי שטרן מרציאנו כהן לויצקי ושות': "משרדנו מאחל לששת חבריו המון הצלחה בדרכם החדשה, ותודה מיוחדת לדורון ולעופר על השותפות והחברות רבת השנים".

דני גבע, שותף במיתר אמר כי "זה יום מרגש בשבילנו. ההצטרפות של דורון, עופר והצוות שלהם למשרדנו יאפשר לנו המשך צמיחה ואנו שמחים על הצטרפותה של קבוצה איכותית שכזו למשרדנו. הצוות החדש מביא עמו פורטפוליו מרשים מאוד של לקוחות בעולמות היי טק וניסיון מגוון ורב שנים בתחומים שונים של המשפט המסחרי, שתואמים לפעילותנו".

דורון שטרן הוסיף כי ההצטרפות למיתר, על המוניטין המקצועי והאנושי של המשרד, היא הזדמנות גדולה לפתח בירושלים פרקטיקה מן הסוגה העלית שמיתר נמנה עליה. "היכולת לשמר את המשרד בירושלים שאותו הקמתי וטיפחתי במשך כל השנים מאפשר לנו להמשיך במפעל המיוחד שבנינו. זו ההזדמנות להודות ולהוקיר לחבריי ושותפיי שעימם הלכתי 25 שנים - מיום ייסוד משרד - ועד למעמד המיוחד שאליו הגיע משרד טולצ'ינסקי שטרן מרציאנו כהן לויצקי ושות' עם השנים. לטולי, לאיציק ולכל חברי שם - תודה על השנים הרבות יחד. ההצטרפות למיתר היא הזדמנות מיוחדת עבורי להתחיל משהו חדש, בתבנית אחרת. היא מלהיבה ומרגשת. אני בטוח שהיא תזמן צמיחה והתפתחות".

משרד טולצ'ינסקי נוסד על-ידי עורכי הדין מנחם טולצ'ינסקי ודורון שטרן בשנת 1995. הוא מנה עד היום 52 עורכי דין, פעל בתל אביב ובירושלים ועוסק בין היתר במשפט מסחרי ועסקי, ליטיגציה מסחרית, התמחות בחברות איכות סביבה, מיסוי, דיני עבודה, נדל"ן ועוד.

משרד מיתר הוא בעל וניסיון רב בטיפול במגוון רחב של נושאים מקומיים ובינלאומיים כאחד. המשרד עוסק בכל תחומי המשפט המסחרי והליטיגציה. בין לקוחות הפירמה נמנים אנשי עסקים וחברות מובילות בארץ ובעולם, לרבות חברות ממשלתיות וציבוריות.