שלושה ימים לבחירות: בליץ ראיונות, ולפיד מזמין את נתניהו לעימות

ראשי המפלגות מגיעים הערב בזה אחר זה אל אולפני החדשות של הערוצים המסחריים • במהלך היום הזמין יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד את רה"מ בנימין נתניהו לעימות • באולפני החדשות מעריכים כי נתניהו לא יסכים

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד. "מול יריב מתייצבים" / צילום: אורון בן חקון
יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד. "מול יריב מתייצבים" / צילום: אורון בן חקון

ראשי המפלגות, במאמץ של הרגע האחרון, מגיעים הערב (שבת) בזה אחר זה אל אולפני החדשות של הערוצים המסחריים. גם בחדשות 12 וגם בחדשות 13 מקיימים משדרים מיוחדים בהם מתארחים נציגי המפלגות בזה אחר זה: חדשות 12 מראיינת אותם במסגרת שידור מיוחד של התוכנית "פגוש את העיתונות" עם רינה מצליח, ובחדשות 13 ניצבת מולם העיתונאית אילה חסון במסגרת שידור מיוחד של המטה המרכזי.

אל מול המרתון הידוע מראש נשארה בשלב זה סוגיה אחת לוטה בערפל: לפני מספר שעות הזמין יאיר לפיד, יו"ר יש עתיד ויו"ר האופוזיציה, את ראש הממשלה בנימין נתניהו לעימות מולו עוד הערב באולפנים.

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב לפיד: "בוא לעימות ביבי, אני לא מתכוון לשבת באולפנים בתור להקת החימום שלך. אמרת שאני היריב שלך. מול היריב מתייצבים. שאלת איפה לפיד? הנה אני. בוא התייצב מולי לעימות היום בערב".

עד השלב הזה לא התקבלה מאנשי נתניהו תשובה סופית, אבל בערוצי הטלוויזיה מעריכים כי נתניהו לא יסכים לעימות בפורמט המקובל של שני מועמדים המשיבים זה מול זה על שאלות. נתניהו, כמו כל המועמדים, צפוי להגיע להתראיין אצל מצליח וחסון, ולא מהנמנע כי ישלוף "שפן מהכובע" שיתגלגל לסמי-עימות תוך כדי המשדר המתגלגל.