שינויים דרמטיים בהנהלת EY ישראל: יו"ר הפירמה רו"ח רונן בראל פורש

בראל פורש מהתפקיד כיו"ר פירמת רואי החשבון והייעוץ הגדולה בישראל, עם הגיעו לגיל הפרישה בהתאם להסכם השותפות • רו"ח דורון שהרבני יחליפו

רו"ח רונן בראל / צילום: תמר מצפי
רו"ח רונן בראל / צילום: תמר מצפי

פירמת הייעוץ וראיית החשבון הגדולה בישראל, EY, הודיעה היום (א') על שינוי בהנהגתה: בהתאם להסכם השותפות, יו"ר הפירמה רו"ח רונן בראל יסיים את תפקידו בחודשים הקרובים. זאת, לאחר 14 שנים בתפקיד. לתפקיד יו"ר הפירמה החדש נבחר רו"ח דורון שהרבני. שהרבני החל את דרכו בפירמה ב-1986 כסטודנט ובשנת 2007 מונה לשותף המנהל, במשותף עם יורם טיץ.

לצד יורם טיץ, המשמש, כאמור, כשותף מנהל בפירמה משנת 2007, מונה רו"ח שרון שולמן לתפקיד שותף מנהל. שולמן הצטרף לפירמה לפני למעלה מ-20 שנה, פתח לראשונה את דסק המסים של המשרד בארה"ב, ניהל את מחלקת המיסוי הבינלאומי ומנהל מזה למעלה מעשור את מחלקת המסים.

EY ישראל מעסיקה כ-2,000 עובדים וכ-120 שותפים ומהווה חלק מפירמת EY הגלובאלית המעסיקה למעלה מ-300 אלף שותפים ועובדים בכ-150 מדינות.

בראל משמש כיו"ר מאז פרישתו של היו"ר המיתולוגי, יצחק פורר. בראל היה בן טיפוחיו של פורר וכיהן טרם מינויו ליו"ר כמנכ"ל הפירמה.

על רקע ההודעה על פרישתו אמר בראל כי "זו הייתה זכות גדולה לעמוד בראש הפירמה הגדולה והטובה בישראל עם עובדים ושותפים מקצועיים ובעלי יכולות יוצאות דופן, אשר הפכו את המקום הזה לשם נרדף למצוינות עסקית וניהולית. זהו מסע בן 35 שנים אשר ידעתי להעריך בו כל יום מחדש וליהנות בכל תפקיד שעשיתי. הגם שאנו מובילי הענף ושברנו כמה וכמה שיאים, בטוחני שדורון, יחד עם השותפים והעובדים, יצליחו להוביל את הפירמה לשיאים חדשים ומאתגרים יותר. אני מבקש לאחל לדורון, יורם ושרון הצלחה רבה בתפקידיהם".

שהרבני מסר כי "זו הזדמנות טובה לומר תודה בשם הפירמה לרונן, על תרומתו הגדולה לצמיחתה של EY והפיכתה לאחד מהגופים המשמעותיים והמשפיעים במשק. EY צמחה ותמשיך לצמוח על בסיס של מצוינות ניהולית, עסקית ומקצועיות יוצאות דופן. אני שמח על הזכות לעמוד בראש הפירמה ויותר מכך על ההזדמנות לעבוד יחד עם השותפים והעובדים להמשך הצמחתו של הארגון ולהתמודדות עם האתגרים שמזמנת לנו התקופה".