הולמס פלייס פותחת רשת לאימונים פונקצונליים תחת מותג מלונדון

רשת חדרי הכושר תשמש כזכיינית של רשת אימונים פונקציונליים מלונדון תחת המותג 1 REBEL • בכוונת הולמס פלייס לפתוח 5 מועדונים נוספים של המותג בישראל בשנתיים הקרובות במודל שאינו מחייב מנוי

הרשת החדשה של הולמס פלייס, 1 REBEL
הרשת החדשה של הולמס פלייס, 1 REBEL

על אף המכה הקשה שספגה ממשבר הקורונה, רשת הולמס פלייס מרחיבה פעילות. קבוצת חדרי הכושר, בניהולה של קרן שתוי, פותחת פורמט חדש לאימונים פונקציונליים. הולמס פלייס פתחה בשבוע שעבר את המועדון הראשון תחת הפורמט החדש במתחם שרונה בת"א. מדובר בפורמט של סטודיו במסגרתו הולמס פלייס תשמש כזכיינית של רשת אימונים פונקציונליים מלונדון תחת המותג 1 REBEL.

בהקמת הסטודיו החדש הושקעו כ-5 מיליון שקל. הרשת המגיעה מבריטניה מתבססת על שיטת האימון המשלבת עבודה אינטנסיבית של הליכונים ומשקולות, והיא מציעה מודל כניסות שאינו מחייב מנוי, במסגרתו התשלום מתבצע על כל אימון בנפרד, או באמצעות מנוי שמבוסס על מספר כניסות חודשים משתנה.

הרשת החדשה של הולמס פלייס,  1 REBEL
 הרשת החדשה של הולמס פלייס, 1 REBEL

1 Rebel היא חברה בריטית המפעילה 8 מועדונים בלונדון, ובכוונתה להתרחב למדינות נוספות בשנים הקרובות. המועדון שייפתח על ידי הולמס פלייס הוא אחד מהמועדונים הראשונים שייפתחו מחוץ ללונדון, ובכוונתה לפתוח 5 מועדונים נוספים בישראל בשנתיים הקרובות.

קבוצת מועדוני הכושר הולמס פלייס  הציבורית היא רשת חדרי הכושר הגדולה בישראל המונה 50 מועדוני כושר תחת המותגים הולמס פלייס, גו אקטיב ואייקון פיטנס. החברה נסחרת לפי שווי שוק של 346 מיליון שקל. מחזור ההכנסות שלה בתשעת החודשים הראשונים של 2020 עמד על כ-196 מיליון שקל, המשקף ירידה של 38% ביחס לתקופה המקבילה ב-2019. שורה התחתונה רשמה הולמס פלייס הפסד של כ-38 מיליון לעומת רווח של כ-15 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2019.