כצמן מצטרף לטרנד: גזית גלוב תקים ספאק של 250 מיליון דולר

חיים כצמן: "הקבוצה בראשותו של צבי גורדון, סמנכ"ל הפיתוח שלנו, תאתר חברות מתאימות ל-SPAC . בכוונתנו להיות הספונסר של הספאק, כלומר נקים וננהל אותו, אבל אין בכוונתנו להשקיע מעבר לעלויות ההנפקה"

חיים כצמן/ צילום: איל יצהר
חיים כצמן/ צילום: איל יצהר

חברת הנדל"ן המניב גזית גלוב ובעל השליטה בה, חיים כצמן, מצטרפים לטרנד ומקימים חברה ללא פעילות (SPAC) שתגייס כסף מהציבור ותפעל לרכוש חברה טכנולוגית בתחומי הפיננסים, הנדל"ן והקמעונאות. חברת הספאק תגייס סכום של 250 מיליון דולר לצורך הרכישה, ומי שיעמוד בראשה הוא צבי גורדון, סמנכ"ל הפיתוח של גזית גלוב וחתנו של כצמן,

לדברי כצמן, בזכות הנוכחות המסיבית של גזית גלוב ב-14 מדינות ברחבי העולם, היא מקבלת הצעות עסקיות רבות בעיקר בתחום ה- Proptech , ה- Fintech וה- Retail tech (ככל שהוא קשור לנדל"ן), מחברות שמעוניינות שגזית גלוב תשקיע בהן או שתשתמש המוצר שלהן בנכסיה. "לא השקענו בחברות מסוג זה, כי זה לא מה שאנו עושים, אבל הגענו למסקנה של- PIPELINE הזה יש ערך ובכוונתנו לפעול לגיוס SPAC של כ-250 מיליון דולר, שעבורה ועבור בעלי מניותיה השקעות מוסג זה הן מאוד מעניינות, ונבחן עבורן השקעות בתחומים אלו", כתב כצמן במכתב לבעלי מניות גזית גלוב לסיכום 2020.

כצמן הוסיף, כי "הקבוצה בראשותו של צבי גורדון, סמנכ"ל הפיתוח שלנו, תעסוק בנושא ותאתר חברות מתאימות ל- SPAC כזה. למען הסדר הטוב, אני מציין שבכוונתנו להיות הספונסר של הספאק, כלומר נקים וננהל אותו, אבל אין בכוונתנו להשקיע מעבר לעלויות ההנפקה, ובמידה והספאק יצליח למצוא השקעה שבעלי המניות יאשרו, נהיה זכאים לתקבול בגובה 15%-20% ממניות הספאק.