טיולים | פיצ'ר

אוהל יוקרתי, סוויטה או קרוואן? 5 מקומות לינה מיוחדים ומומלצים ללינה במדבר

בזמן האחרון צצו במדבר מקומות לינה חדשים, מיוחדים וחלקם גם מאוד מפנקים שצצו לאחרונה ואולי לא הכרתם

לישון בקרוואן. אגם ירוחם / צילום: תמר יוקל
לישון בקרוואן. אגם ירוחם / צילום: תמר יוקל

סוויטות במדבר. חובבי מדבר שמכירים את חאן דרך הבשמים במושב צופר, ישמחו לדעת שלאחרונה התחדש המקום בחמישה חדרי אירוח חדשים ומפנקים, ששומרים על עיצוב מדברי ואווירה מקומית. המתחם שוכן על גבעה עם נוף אל החאן, וכל יחידה מאובזרת בכל הנוחות הנדרשת כולל בריכה פרטית.

השילוב של פינוק ומדבר קולע ומזמן חוויה מיוחדת. אפשר להצטרף לטיולי חמורים, לסדנאות, לפעילויות שטח ופינת ליטוף לקטנים. יש גם ארוחות בהזמנה מראש. 900-1,000 שקל לזוג ללילה, כולל ארוחת בוקר, תוספת לילד: 150 שקל.
איפה: מושב צופר
טל': 052-3666476

עוד בסדרהלכל הכתבות

הצג עוד

גלמפינג, אוהל יוקרתי. דמיינו דיונות חול ומרחבי מדבר שבלבם מתחם אוהלים מדוגם. אם אתם מאלה שזה נראה להם כמו חלום, אז בועז שר שלום כבר הגשים אותו בעבורכם. אי שם בחולות של פתחת ניצנה, ובהמשך לטרנד הגלמפינג, הוקם לאחרונה מחנה אוהלים, שמנותק מהעולם ומחובר לטבע בתנאים מפנקים יחסית לז'אנר (מיטות נוחות ושמיכות, אבל שירותים בחוץ).

גלמפינג / צילום: דניאל בר
 גלמפינג / צילום: דניאל בר

זוגות ומשפחות שמגיעים למתחם יכולים לחוות את הטבע באופן בלתי אמצעי כי ברגע שיוצאים מהאוהל הנוח עם החימום וכל הפסיליטיז, נמצאים פשוט עם הטבע, הכוכבים והמדבר. חבילות הנופש כוללות גם תצפיות כוכבים, סיורים בעקבות בעלי חיים, גלישת חולות ועוד. האירוח כולל ארוחת ערב ובוקר, לכל אוהל זולה פרטית והוא מתאים לעד שש נפשות. התענוג לא זול - 2,200 שקל לזוג ללילה, 200 שקל לכל ילד/מבוגר נוסף (עד 5) - אך יש אופציה מוזלת באוהלי קמפינג פשוטים יותר.
איפה: פתחת ניצנה
טל': 054-5755911

לישון בקרוואן. חוויה קצת אחרת: לישון בקרוואן, להתעורר אל נוף קצת אחר. תמר יוקל מציעה אטרקציה חדשה. מטיילי המדבר מכירים את יוקל מ"ויטמין שיא", שמשכירים אופניים וסגוויי לטיולים. לאחרונה הזמינו קרוואן משופר מאירופה, ועד שיגיע, אחיו הישראלי ניצב מוכן לשירותכם לשפת אגם ירוחם. זהו קרוואן גדול עם שבע מיטות וכמובן מטבחון מצויד, שירותים, מקלחת וטלוויזיה. הקרוואן נגרר ואפשר להזמין הצבה בכל מיני מקומות. אבל המלצת הבית: אגם ירוחם. 585 שח ללילה לזוג.
איפה: אגם ירוחם
טל': 054-7959237

לישון בפולקסווגן. לפני ארבע שנים הגשימו שני חברי ילדות מקיבוץ עין גדי חלום, והקימו חאן עם פארק קרוואנים. ההשראה נבעה מטיול משותף באוסטרליה, והותאמה לתנאים בארץ. החאן התחיל כאתר קמפינג עם אוהלים ממוזגים, ובהמשך התרחב וענה על הצורך של לינה פחות קונבנציונלית. למקום הוזמנו שש מכוניות פולקסווגן מסחריות רחבות, והוסבו לקרוואנים זוגיים בסיסיים, עם מיטה, תאורה וחשמל כאשר המטבח ואזור הרחצה משותפים עם שוכני הקראוונים האחרים.

הרמה סבירה עד טובה, יש מאהל מרכזי כמו לובי עם בר, פינות חן והרבה שלווה מול נוף ים המלח. שימו לב שבפסח כבר מלא, שריינו כבר עכשיו מקום לחופשה הבאה. 585 ללילה לזוג.
איפה: עין גדי, eingedicamp.co.il

מלון חדש במצפה רמון. כל מי שמטייל בדרום וחוצה את מצפה רמון יודע שעד לפני כשנה לא היו מקומות לעצור בהם על הדרך. משנפתח המרכז המסחרי בכניסה לעיר, התרחב ההיצע ונוסף לו בקומה השלישית מלון בוטיק לזוגות מטיילים מרשת סמארט הוטלס. המיקום על אם הדרך נגיש ונוח, והמלון על 40 חדריו הוא תוספת מרעננת בעיירה.

מלון אבן דרך במצפה רמון / צילום: באדיבות המלון
 מלון אבן דרך במצפה רמון / צילום: באדיבות המלון
 
המלון שנפתח בסוף 2020 הוא בדגש רומנטי, אך מציע לינה בלבד, שכן המרכז המסחרי שופע הצעות קולינריות.
איפה: מצפה רמון
טל': 02-6591111