אחרי ששיגר טילים לחלל וייצר רכבים חשמליים, אלון מאסק בדרך לטלוויזיה: ינחה את "סאטרדיי נייט לייב" בעוד שבועיים

מאז אוקטובר 1975 - אז עלתה התוכנית "סאטרדיי נייט לייב" לאוויר - משתתף בה מדי שבוע אורח, שחקן הוליוודי בדרך-כלל, שמוביל את תוכנית המערכונים ומשתתף בחלק ניכר מהם • אחרי הופעות אורח ב"המפץ הגדול" ו"הסימפסונס", האם מאסק מסוגל לסחוב על גבו שידור חי של 90 דקות?

אלון מאסק / צילום: Shutterstock
אלון מאסק / צילום: Shutterstock

משגר טילים לחלל, יצרן רכבים חשמליים, אחד מעשירי העולם, "טכנוקינג" והחל מעוד שבועיים המיליארדר  אלון מאסק יוכל להוסיף טייטל יוקרתי נוסף ליד השם שלו - מנחה של התוכנית "סאטרדיי נייט לייב". חשבון הטוויטר הרשמי של התוכנית צייץ אמש כי ב־8 במאי מאסק ישתתף בתוכנית המערכונים הוותיקה כמגיש.

חודש וחצי חלפו מאז ה"טריק" היח"צני האחרון של מנכ"ל טסלה, כאשר הוסיף במסמכים רשמיים של החברה טייטל חדש לצד שמו, "טכנוקינג" (Technoking). כעת נראה כי מאסק מצא עוד דרך למשוך את עין הציבור.

כישורי המשחק של מאסק באו לידי ביטוי עד כה בהופעות קטנטנות בסדרה "המפץ" הגדול וכן כקמע בסרט "איירון מן 2" וכמובן בפרק של "הסימפסונס".

עכשיו השאלה הגדולה היא האם מאסק מסוגל לסחוב על גבו שידור חי של 90 דקות בתפקידים קומיים שונים.

במכוון או לא, בתחילת 2020 מאסק בכל זאת הצליח לסחוט צחקוקים בכל העולם, כאשר הציג כישרון ריקוד מגושם למדי בהשקה של מפעל של טסלה בסין.

למי שלא מכיר את "סאטרדי נייט לייב": מאז אוקטובר 1975 - אז עלתה התוכנית לאוויר - משתתף בה מדי שבוע אורח, שחקן הוליוודי בדרך-כלל, שמוביל את התוכנית המערכונים ומשתתף בחלק ניכר מהם. התוכנית נחשבת לאחד מנכסי הצאן ברזל, מעין מדורת השבט של הקומדיה בארה"ב, כאשר עשרות שחקנים, קומיקאים ותסריטאים ידועים החלו בה את הקריירה שלהם, ביניהם: טינה פיי, בילי קריסטל, אדי מרפי, מייק מאיירס, ג'ון וג'יימס בלושי, סטיב מרטין, שרה סילברמן, רוברט דאוני ג'וניור, כריס רוק, ג'ימי פאלון, אדם סנדלר ורבים נוספים.