ב-11 במאי בשעה 03:00 לפנות בוקר, הדיוטי פרי ייפתח מחדש

לצד הרחבת הפעילות הצפויה בקרב חברות התעופה בחודש מאי והצפי לגידול בתנועת הנוסעים – תיפתח מחדש חנות ג'יימס ריצ'רדסון שהייתה סגורה מאז מרץ 2020 • מדובר בחנות  שבמובן מסוים מהווה את סמל הדיוטי פרי או את סמל החזרה לשגרה עבור הנוסעים

הדיוטי פרי. הפתיחה תלווה במבצעים / צילום: גיא גלעד
הדיוטי פרי. הפתיחה תלווה במבצעים / צילום: גיא גלעד

לצד הרחבת הפעילות הצפויה בקרב חברות התעופה בחודש מאי והצפי לגידול בתנועת הנוסעים - תיפתח מחדש חנות ג'יימס ריצ'רדסון שהייתה סגורה מאז מרץ 2020.

מדובר בחנות הגדולה בשטחי המכירה של נתב"ג שבמובן מסוים מהווה את סמל הדיוטי פרי או את סמל החזרה לשגרה עבור הנוסעים. החנות תיפתח ב-11 במאי בשעה 03:00 לפנות בוקר. ולמה בשעה כזו? משום שזו השעה שבה מתחילה משמרת הבוקר שמקבלת את התנועה הגדולה ביותר של הנוסעים שמעדיפים טיסות בוקר. את 24 השעות שבן פועל הדיוטי מחלקים לשלוש משמרות.

בחודשים האחרונים פעלו בשטחי נמל התעופה שתי חנויות קטנות של ג'יימס ריצ'רדסון אלא שככל שצומחת תנועת הנוסעים נפתחות עוד ועוד חנויות דוגמת חנות הספורט, חנות האלקטרוניקה וחנות הצעצועים שנפתחו מחדש בימים האחרונים.

כעת גם החנות הגדולה תיפתח "זו חנות שלא רגילה להיות סגורה ואנחנו מאוד שמחים", אמרה לגלובס עדי מזרחי שרקון, סמנכ"לית ג'יימס ריצ'רדסון. "זו הייתה תקופה מאתגרת מאוד. ההחלטה על הפתיחה מחדש מסמלת עוד דרך בחזרה לשגרה". מזרחי שרקון מספרת כי בחודשים הקרובים ייכנסו מוצרים ומותגים חדשים בכל הקטגוריות והפתיחה תלווה במבצעים החביבים על הקהל הישראלי שמתחיל את החוויה שלו בחופשה עוד לפני שהמריא.

בהתאם למגמת הקניות המקוונות שזינק בעקבות המגפה, בחברה מעריכים שיותר נוסעים יזמינו את המוצרים הפטורים ממכס מראש לפני הנסיעה.

לנוסעים מדובר בבשורה כפולה: במסגרת פשרה בתביעה ייצוגית ג'יימס ריצ'רדסון מחלקת לכל נוסע שקונה מוצר בחנויות, ללא התניה, של סכום מינימלי לקנייה, מתנה לבחירתו. היצע המתנות כולל בשמים, שוקולדים, משקאות או מוצרי קוסמטיקה, והוא מתחלף. היקף המתנות עומד על שווי של 1.38 מיליון אירו (במחירי צרכן). בנוסף, ג'יימס ריצ'רדסון תעביר סכום של 550 אלף אירו לקרן התובענות הייצוגיות במטרה לחלק את הסכום בין עמותות, כך שהסכום הכולל לפיצוי הצרכנים עומד על 1.93 מיליון אירו. הנוסעים מדווחים על תורים לאור הרצון לממש את הזכות למתנה, וכעת כשאל החנויות הגדולות תצטרף החנות המרכזית גם התור הזה ייעלם והדחף לקנות יוכל להתממש.

מיכל רז-חיימוביץ'

מצנח הזהב

 פרופ' יובל מרין מונה לרקטור המכללה למינהל. הוא יחליף את פרופ' ארנה בן נפתלי שמסיימת את תפקידה בסוף שנת הלימודים הנוכחית. פרופ' מרין הוא מומחה לדיני ראיות, זכויות אדם ותחום הממשק שבין מגדר, משפט ומשפחה. בעשרים השנים האחרונות הוא כיהן במגוון תפקידים במכללה, בהם חבר המועצה האקדמית העליונה, ההנהלה האקדמית ודירקטוריון המכללה.

-----

פיטר מרטנס מונה ליו"ר אורורה לאבס. בעברו כיהן מרטנס בתפקידי ניהול טכנולוגי בחברות מתעשיית הרכב בהן דיימלר, ג'נרל מוטורס, וולוו, ואאודי. בתפקידו האחרון שימש כמנהל הטכנולוגיות הראשי וסמנכ"ל המו"פ והעיצוב באאודי.

----

 אורן גבאי, עד לאחרונה מנכ"ל CMG, החברה שמנהלת את הרשת המשותפת לסלקום ולאקספון, מונה לסגן יו"ר אקספון. גבאי פרש לפני מספר שבועות מניהול החברה המשותפת וקיבל הצעה להיות יד ימינו של חזי בצלאל, הבעלים של אקספון. הוא יעסוק בעיקר בנושא קידום הדור החמישי והתשתיות באקספון, ופחות בצד המו"מ בין החברות שנתונות במאבק מסחרי משפטי על המשך השותפות ביניהן. 

גד פרץ

חדשות טובות

הקרן האמריקאית-ישראלית של משפחת רודרמן הודיעה שתעניק מיליון דולר לאקדמיה האמריקאית לקולנוע כדי לקדם ולפתח בה נגישות, גיוון ושוויון הזדמנויות בתחום.

אזור התעשייה

תקציב הפרסום של מתחם העיצוב החדש D CITY שבירושלים יטופל במשרד הפרסום ראובני פרידן ובחברת הבת שלהם ארלו. המתחם, ששואב השראה ממתחמי הענק בלאס וגאס, מתיימר להעניק למבקרים בו חוויה כוללת של קניות ובילוי ולכן פרט לחנויות הקשורות לעיצוב יכללו בו גם מסעדות, בית מלון, מופעי מוזיקה, חדרי עבודה ופגישות למעצבים, מרכז כנסים ותערוכות וכדומה. המתחם משתרע על שטח גדול במיוחד - 90 אלף מטר שבו ימוקמו 200 חנויות של מותגי עיצוב הבית. הוא יושק ביולי בקמפיין ארצי בכל ערוצי המדיה. בדומה לקמפיינים של מתחמי עיצוב אחרים גם את הקמפיין של D CITY , יובילו זוג: יעל בר-זוהר וגיא זוארץ.

ענת ביין-לובוביץ'

פתיחת המסחר

את המסחר בבורסה לניירות ערך פתחה הנהלת חברת ליקסור ו-4F Distribution Israel, לרגל השקת קרן הסל הראשונה של ליקסור, שהחלה להיסחר בבורסה בתל אביב. ליקסור היא חברת ניהול נכסים אירופאית ומנהלת קרנות הסל השלישית בגודלה באירופה, החלה לראשונה את פעילותה בישראל בשנת 2017, בשיתוף עם 4F Distribution Israel - הנציגה הרשמית של ליקסור בישראל.