מנכ"לית לשכת רואי החשבון לשעבר בשמת כרמון תמונה למנכ"לית לשכת סוכני הביטוח

בשמת כרמון צפויה להיכנס לתפקיד לשכת סוכני הביטוח במקומו של מנכ"ל יורוקום לשעבר מוטי ארבל, שפוטר לפני כחודש • לשכת סוכני הביטוח מתפקדת בחודשים האחרונים עם נשיא זמני, לאחר התפטרותו של ליאור רוזנפלד

בשמת כרמון / צילום: אוריה תדמור
בשמת כרמון / צילום: אוריה תדמור

הוועד המנהל של לשכת סוכני הביטוח אישר היום (ב') את מינויה של עו"ד בשמת כרמון לתפקיד מנכ"לית הלשכה. כרמון שימשה בעברה בתפקיד מנכ"לית לשכת רואי החשבון במשך כשמונה שנים. כניסתה של כרמון לתפקיד טעונה את אישור דירקטוריון החברה הכלכלית של לשכת סוכני הביטוח, ליסוב, וכפופה לחתימת הסכם עמה כנדרש.

כרמון, עו"ד בהשכלתה שהייתה במשך שנים חלק משירותי הביטחון, תחליף בתפקיד את מנכ"ל יורוקום לשעבר, מוטי ארבל, שפוטר לפני כחודש. ארבל נבחר לתפקיד על ידי הנהלת לשכת סוכני הביטוח בראשותו של נשיא הלשכה לשעבר, ליאור רוזנפלד, אך מיד לאחר שרוזנפלד התפטר מתפקידו, החליט הוועד המנהל החדש בראשותו של מ"מ נשיא לשכת סוכני הביטוח, יוסי אנגלמן, על החלפת המנכ"ל.

היא תיכנס לתפקיד בתקופה סוערת שעוברת על לשכת סוכני הביטוח. הלשכה מתנהלת מאז חודש מרץ ללא נשיא קבוע, לאחר שרוזנפלד התפטר כשמונה חודשים לפני סיום הקדנציה בעקבות קרבות פנימיים שלא פסקו לרגע בין המחנה בהובלתו לבין המחנה שהתנגד לו מאז תחילת הקדנציה בנובמבר 2017.

בשבוע שעבר היו אמורים כמעט 5,000 סוכני ביטוח לבחור נשיא זמני שיכהן במשך חמישה חודשים, עד לבחירות לנשיאות הקבועה שייערכו בחודש נובמבר. אולם ממש לפני פתיחת הקלפיות סיכמו שלושת סוכני הביטוח שביקשו להתמודד על הנשיאות הזמנית על ביטול הבחירות, וכעת ימתינו הסוכנים עד הסתיו כדי לבחור נשיא לארבע השנים הבאות.

יוסי אנגלמן, מ"מ נשיא הלשכה, אמר בעקבות מינויה הקרב של כרמון: "מונחות לפתחנו משימות רבות להכנת הלשכה לכניסתו של נשיא חדש בנובמבר הקרוב. מינוי מנכ"ל הכרחי לעבודה מסודרת של הלשכה ולקידום מטרותיה".