חברת Realme משיקה סמארטפונים חדשים, שעון חכם ואוזניות אלחוטיות

מכשיר הדגל של החברה שהושק היום, Realme GT, התומך בדור החמישי, כולל את המעבד Snapdragon 888 של קוולקום • החברה מתחייבת לביצועי מכשיר הגדולים ב-20% בהשוואה לדור הקודם, וטוענת כי צריכת החשמל הצטמצמה ב-50%

Realme GT / צילום: הערוץ הרשמי של Realme
Realme GT / צילום: הערוץ הרשמי של Realme

חברת Realme קיימה הבוקר (א') אירוע השקה בישראל והשיקה מכשירים חכמים חדשים. ראשית, מכשיר הדגל של החברה שהושק היום, Realme GT, התומך בדור החמישי, כולל את המעבד Snapdragon 888 של קוולקום. החברה מתחייבת לביצועי מכשיר הגדולים ב-20% בהשוואה לדור הקודם, וטוענת כי צריכת החשמל הצטמצמה ב-50%. מסך המכשיר בגודל 6.43 אינץ', בעל קצב ריענון של 120 הרץ.

Realme 8 PRO / צילום: הערוץ הרשמי של Realme
 Realme 8 PRO / צילום: הערוץ הרשמי של Realme

החברה החליטה להכניס מערך צילום משולש בעל חיישן 64 מגה פיקסל של חברת סוני עם מצב לילה חדש ושימוש בבינה מלאכותית להפקת תמונות מקצועית. בנוסף, החברה הכניסה מערכת קירור VC נירוסטה, כדי לייעל את מבנה פיזור החום של המכשיר. 

מה שמעניין במכשיר זה העיצוב שלו. החברה אומרת כי העיצוב נותר בהשראת מכוניות הספורט הגדולות (GT), "המיועדות לנסיעות במהירות גבוהה, למרחקים ארוכים בשילוב ביצועים יוצאי דופן ותכונות השמורות לטלפוני יוקרה", כך נכתב בהודעה לעיתונות.

למעשה, במבט ראשוני המכשיר נראה בצבעי ביתר ירושלים, צהוב-שחור, מה שיגרום לחלק מהצרכנים פחות להתחבר. מה שכן, גב המכשיר אינו עשוי מזכוכית, אלא מדמוי עור.

סוללת המכשיר עומד על 4,500 מיליאמפר לשעה ותומכת בטעינה מהירה - מה שמאפשר להטעין את כל סוללת המכשיר תוך 35 דקות, כך לפי החברה. זיכרון המכשיר הוא 128GB, וזיכרון ההרצה הוא 8GB RAM. משקל המכשיר כ-186 גרם, ומחירו על 2,099 שקל. המכשיר מגיע עם אחריות לשנה מהיבואנית של המכשירים לישראל, באג.

חברת Realme השיקה מכשיר נוסף, Realme 8 Pro. הבשורה של המכשיר לפי החברה היא המצלמה. מדובר במצלמה בעלת ארבעה חיישנים של סמסונג, הכולל 108 מגה פיקסל. מעבד המכשיר הוא Qualcomm Snapdragon 720G. המכשיר מאפשר תא כפול לסימים ויכולת אחסון שאפשר להרחיב עד 256GB. 

ל-8 Pro יש יכולות טעינה מהירה, החברה מתחייבת לטעינה של חצי מהסוללה (הכוללת 4,500 מיליאמפר לשעה) ב-47 דקות. המשקל של המכשיר הוא 177 גרם. זיכרון המכשיר עומד על 128GB, וזיכרון ההרצה עומד על 8GB RAM. מחיר המכשיר הוא 1,349 שקל. גם המכשיר הזה מגיע עם אחריות של שנה מהיבואנית באג. המכשיר יגיע לישראל בעוד כשבועיים.

לצד המכשירים החכמים, החברה השיקה שעון חכם חדש ואוזניות אלחוטיות. Realme Watch 2 Pro, השעון החכם של החברה, כולל תצוגה של 1.75 אינץ', עד 90 מצבי ספורט, תמיכה ב-GPS ועוד. הבשורה בשעון הוא המחיר - 329 שקל. 

השעון של Realme / צילום: הערוץ הרשמי של Realme
 השעון של Realme / צילום: הערוץ הרשמי של Realme

במקביל, החברה השיקה את ה-Buds Q2, הכולל מיקרופון המצויד באלגוריתם לסינון רעשים סביבתי. על-פי החברה, הסוללה של האוזניות תחזיק 20 שעות, בשילוב עם סוללת הנרתיק. מחיר האוזניות הוא 129 שקל. 

האוזניות של Realme / צילום: הערוץ הרשמי של Realme
 האוזניות של Realme / צילום: הערוץ הרשמי של Realme