מנורה מבטחים משקיעה 66 מיליון דולר בסטארט-אפ של המוזיקאי לשעבר יפתי קרזנר

חברת האינשורטק קיסתרה, שהקימו יפתח (יפתי) קרזנר ושגב שילטון, מפתחת תוכנת שיווק עבור חברות ביטוח רכב בארה"ב • החברה הוקמה ב-2015 אך פעלה עד היום ללא גיוסים חיצוניים

מייסדי חברת קיסטרה. מימין לשמאל: שגב שילטון, יפתח (יפתי) קרזנר / צילום: באדיבות Kissterra
מייסדי חברת קיסטרה. מימין לשמאל: שגב שילטון, יפתח (יפתי) קרזנר / צילום: באדיבות Kissterra

חברת האינשורטק קיסתרה (Kissterra) הודיעה על קבלת השקעה בגובה 66 מיליון דולר מקבוצת מנורה מבטחים. ההשקעה של מנורה מבטחים הנה מכספי המבוטחים והעמיתים ומכספי הנוסטרו.

קיסתרה מפתחת תוכנת שיווק עבור חברות ביטוח רכב בארה"ב, שמנתחת ומאפיינת עבורן לקוחות פוטנציאליים. החברה הוקמה ב-2015 על ידי יפתח (יפתי) קרזנר, לשעבר מנחה בערוץ הילדים ומוזיקאי ("הלילה יעבור"), ושגב שילטון.

קיסתרה מעסיקה כ-40 עובדים בישראל כששילטון מכהן כמנכ"ל וקרזנר כנשיא. עבור קיסתרה זהו גיוס ההון הראשון כאשר עד היום פעלה בתור בוטסטארפ (סטארט-אפ במימון עצמי). לדברי שילטון, החברה רווחית מאז הקמתה והעסקה עם מנורה נועדה להכניס שותף אסטרטגי בעל הבנה בביטוח. שילטון אמר כי לחברה יש עשרות לקוחות בתחום ביטוחי הרכב אך לא נקב בשמות. הגיוס מיועד להמשיך את פיתוח הטכנולוגיה של קיסתרה ולעזור לה להתרחב לשווקים נוספים.

ניר מורוז, משנה למנכ"ל ומנהל אגף השקעות במנורה מבטחים, מסר כי "תחום האינשורטק הנו תחום עם פוטנציאל גדול לתשואה עודפת ללקוחות החברה ולכן כחלק מפיזור וגיוון תיק ההשקעות ביצענו את ההשקעה בחברת קיסתרה. מדובר בחברה בעלת יכולות גבוהות ביותר, מנהלים איכותיים, חברה רווחית ופוטנציאל לרווח ותשואה גבוהה מאד".