קבוצת מבנה רכשה 50% מהזכויות בשני מגרשים באור יהודה ובבאר טוביה ב-70 מיליון שקל

בכוונת מבנה וחברת יסכה לפתח את המגרש בבאר טוביה ולהקים בו מרכז לוגיסטי ודאטה סנטר בהיקף המוערך בכ-30 אלף מ"ר • באור יהודה מתכננים הצדדים להקים פרויקט משולב של תעשייה, תעסוקה ומסחר בהיקף של 35 אלף מ"ר תעסוקה ו-4 אלף מ"ר מסחר

מנכ"ל קבוצת מבנה, דודו זבידה / צילום: איל יצהר
מנכ"ל קבוצת מבנה, דודו זבידה / צילום: איל יצהר

קבוצת מבנה  נדל"ן הודיעה כי רכשה מחברת יסכה 50% מהזכויות בשני מגרשים בהיקף כולל של 38 דונם באור יהודה ובבאר טוביה תמורת כ-70 מיליון שקל. המגרש באזור התעשייה באר טוביה הוא בגודל 25 דונם, והשני, באור יהודה, בשטח של 13 דונם.

בכוונת שני הצדדים לפתח את המגרש בבאר טוביה ולהקים בו מרכז לוגיסטי ודאטה סנטר בהיקף המוערך בכ-30 אלף מ"ר. באור יהודה מתכננים הצדדים להקים פרויקט משולב של תעשייה, תעסוקה ומסחר בהיקף של 35 אלף מ"ר תעסוקה ו-4 אלף מ"ר מסחר תוך ייזום תב"ע להגדלת זכויות נוספות במתחם ושילוב שטחים שייעודם למגורים.

סך ההשקעה בפרויקטים מוערכת בכ-360 מיליון שקל. השותפות החלה בהליכי תכנון וצופה קבלת היתרים בתוך השנתיים הקרובות.

מבנה נדל"ן פועלת בתחומי נדל"ן מניב, רכישת קרקעות ופיתוחן, ייזום, הקמה ורכישה של מבנים לתעשייה, משרדים, מסחר ומגורים. בבעלות הקבוצה כ-2 מיליון מ"ר של שטחים מניבים, אשר מתוכם 1.6 מיליון מ"ר בישראל.

קבוצת יסכה, שברשותה חוות לולים ומשחטות עופות, רכשה לאחרונה ממשפחת עזרא כ-3% ממניות קבוצת נטו, עם אופציה להשלים את הרכישה עד ל-22% מההחזקות במניות החברה הנסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב.