אורן פולג מונה למנכ"ל ונשיא חברת הבת של תע"א בארה"ב

פולג, שייכנס לתפקיד ב-IAI North America ב-14 באוקטובר, יפעל להרחבת פעילותה של התעשייה האווירית בצפון אמריקה

אורן פולג / צילום: התעשייה האווירית
אורן פולג / צילום: התעשייה האווירית

מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי, הודיע היום (א') על מינויו של אורן פולג למנכ"ל ונשיא של חברת הבת IAI North America (IAI NA), וזאת בהמשך למינויו של אל"ם (מיל') אמיר גבע כסמנכ"ל לתיאום צפון אמריקה במטה התעשייה האווירית ולשינויים נוספים בצמרת החברה שקידם לוי.

במסגרת תפקידו, יפעל פולג להרחבת פעילותה של התעשייה האווירית בצפון אמריקה, לרבות בקידום מיזוגים ורכישות, ויוביל לצמיחתה של החברה בשוק הביטחוני הגדול בעולם. אורן פולג מחליף בתפקידו את פרופסור (גנרל בדימוס) טד בולדס, שכיהן כמ"מ מנכ"ל ונשיא IAI NA מיולי 2020.

פולג, העתיד להיכנס לתפקידו ב-14 באוקטובר 2021, מביא עימו ניסיון בפעילות ביטחונית עסקית, ניסיון דיפלומטי וביטחוני וקשרים עם המגזר העסקי הביטחוני בארה"ב. פולג מצטרף אל התעשייה האווירית לאחר שכיהן בתפקידי מפתח בתחום הביטחוני, הממשלתי והעסקי בארה"ב, ובכלל זה שירות בשגרירות ישראל, בוושינגטון שבארה"ב. פולג הוא בוגר אוניברסיטת מרילנד שבארה"ב בהנדסת חשמל.

מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי : "התעשייה האווירית רואה בהצלחתה בשוק האמריקאי חשיבות מובהקת ופועלת להרחבת היקף פעילותה העסקית בארה"ב. פתרונותיה הטכנולוגיים והמערכות המבצעיות הייחודיות של התעשייה האווירית יכולים לספק מענה רלוונטי לצרכים הביטחוניים בארה"ב באמצעות שיתופי פעולה מקומיים ופתרונות ישירים לזרועות השונים בארה"ב. אני מברך על הצטרפותו של פולג להנהלת החברה ובטוח כי ניסיונו והיכרותו עם השוק האמריקאי, וכן עם התעשייה הביטחונית הישראלית, יובילו לחיזוק ומימוש הפוטנציאל העסקי של התעשייה האווירית בארה"ב".