בעל השליטה באינטרקיור רוכש מניות של החברה בכ-3 מיליון דולר

אלכס רבינוביץ', מנכ"ל חברת הקנאביס אינטרקיור ובעל השליטה, מגדיל את החזקותיו ורוכש מניות בנאסד"ק ובתל אביב • בתגובה עולה המניה בתל אביב בכ-7% ושווי החברה מתקרב למיליארד שקל

גידול קנאביס בארץ. החברות עדיין רושמות רק הכנסות זניחות מן היצוא / צילום: אייל פישר
גידול קנאביס בארץ. החברות עדיין רושמות רק הכנסות זניחות מן היצוא / צילום: אייל פישר

אלכס רבינוביץ', מנכ"ל ובעל השליטה בחברת הקנאביס אינטרקיור (שהיו"ר שלה הוא ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק), הודיע היום (ג') על רכישת מניות של החברה בסכום כולל של כ-3 מיליון דולר. אינטרקיור נסחרת בבורסה בתל אביב, בבורסת TSX בקנדה ובנאסד"ק, והמניות נרכשו בנאסד"ק ובתל אביב.

רבינוביץ' מוביל את חברת אינטרקיור עוד טרם הייתה חברת קנאביס, והוביל את המהלך בו רכשה את חברת הקנאביס קנדוק, ונכנסה לתחום. לפני הרכישה החזיק רבינוביץ' 21.9% ממניות החברה. המניות הנוספות מהוות כ-1% ממניות החברה, ולרבינוביץ' תוכנית אופציות שצפויה להגדיל את החזקתו עוד יותר בשנים הקרובות.

בעקבות ההודעה עלתה היום מניית החברה 7% בתל אביב ושווי החברה נגע שוב במיליארד שקל. אינטרקיור  נסחרת לפי שווי של קרוב למיליארד שקל. החברה כבר נסחרה בשווי כזה בפברואר 2019, אך ירדה יחד עם השוק כולו. מאז בנתה פעילות מכניסה ורווחית בישראל, התמזגה לשלד בורסאי בבורסת ה-TSX בקנדה, נרשמה למסחר בנאסד"ק והחלה לפעול בגרמניה. מבחינת שווי והכנסות, היא מובילת שוק הקנאביס הישראלי. הצלחתה נובעת בעיקר מקשרים עם חברות בינלאומיות, המאפשרות לה יבוא של מותגים מובילים מהעולם ושיווקם בישראל כמותג משותף עם מותג קנדוק. בנוסף היא מגדלת קנאביס בישראל ומשווקת אותו במותג קנדוק, ומפעילה רשת של בתי מרקחת ייעודיים לקנאביס.

רבינוביץ' היה בעבר משקיע בתל אביב ובנאסד"ק, בשנים האחרונות בעיקר בתחום הביומד. כיום הוא מתמקד בעיקר בפעילות אינטרקיור.