לשלוף פק"ל קפה בירדן ולבחור מנהלים טובים ממנה: ההמלצות של מנכ"לית כנפיים של קרמבו

מה הספר שמכתיב את החזון שלה, איזו אפליקציה מכירה אותה טוב מדי, ובאיזו מסעדה היא לא מפסיקה לחייך? • 5 המלצות של מנכ"לית כנפיים של קרמבו, טליה הראל בז'רנו

טליה הראל בז'רנו / צילום: איל יצהר
טליה הראל בז'רנו / צילום: איל יצהר

טליה הראל בז'רנו (38), נשואה + 3, גרה בתל אביב. החלה את דרכה בתנועת הנוער כנפיים של קרמבו לפני 14 שנה, ומאז 2016 משמשת מנכ"לית. חובבת ג'גלינג, מנגנת בחליל צד סופרן, טנור ואלט ויודעת המון מחזות בעל פה

1. ספר ניהול

GRIT, אנג'לה דאקוורת
הספר מוכיח כי הסוד מאחורי הצלחות יוצאות דופן אינו כישרון, אלא שילוב של להט והתמדה שהיא מכנה GRIT. אחד הדברים המשמעותיים בארגון שלנו הוא החיבור לחזון "יוצרים יחד מקום ומשמעות לכל אדם", שמעורר להט עשייה חסר תקדים בקרב כל העובדים והפעילים.

2. אפליקציה

ספוטיפיי
בין המשימות, המטלות, היעדים והאתגרים, ברגעים שבהם יש לי שקט לעצמי, אני שומעת מוזיקה. היא מצליחה לנתק אותי זמנית מאוטוסטרדת המחשבות והדאגות, וממלאת אותי באנרגיה מחודשת לעשייה. ספוטיפיי נוחה לשימוש במיוחד מכיוון שאחרי זמן קצר היא מזהה את הטעם שלי, ומציעה לי שירים חדשים לפלייליסט בהתאם.

3. מסעדה

רביבה וסיליה
רביבה וסיליה כבר מזמן הפכה עבורי ממסעדה לבית שני. מלבד האוכל המצוין זה מקום שכשדורכים בו עולה חיוך. הבעלים עמוס אפל גם שותף בהרחבת העשייה החשובה של התנועה, כך שעוד ועוד ילדים יוכלו ליהנות מהקסם הקרמבואי ולקבל חיי חברה.

4. יעד לחופשה

נהר הירדן
מאז פרוץ הקורונה לא הייתי בחו"ל. מעז יצא מתוק וחזרתי להעריך את יופייה של הארץ. ישראל היא אחת המדינות שיש בהן הכול מהכול. מצד אחד שלג ומים ונופים עמוסים בירוק משכר, ומצד שני את קסם המדבר והמרחבים הפתוחים. יש המון פינות קסומות שאפשר לשבת בהן על גדות נהר הירדן. זמן איכות עם המשפחה והחברים, ספר טוב ופק"ל קפה רק משלימים את ההנאה.

5. טיפ ניהולי

לבחור מנהלים טובים ממני
אני מאמינה שמנהלת טובה בוחרת מנהלים טובים ממנה. כך אני עושה. כל חברי ההנהלה הם אנשי מקצוע טובים ממני בתחומם ומנהלים משכמם ומעלה. יצירת יחסי אמון עם העובדים בארגון היא הבסיס לכל עשייה. למדתי במשך הזמן שהפגנת פגיעות ושיתוף בטעויות שלי כמנהלת, לא רק שאינם חולשה, הם יוצרים סביבת עבודה מפרגנת, תומכת ויעילה.