"הגלישה תקינה כעת": תוקנה התקלה בשירותי האינטרנט של פרטנר

מהחברה נמסר כי "בשל עומסים ברשת, חלק מלקוחות פרטנר חוו בשעות הצהריים המוקדמות האטה משמעותית בגלישה. הגלישה תקינה כעת, ואנו מתנצלים על אי-הנוחות שנגרמה"

אבי צבי, מנכ''ל פרטנר / צילום: ישראל שם טוב
אבי צבי, מנכ''ל פרטנר / צילום: ישראל שם טוב

לקוחות פרטנר חווים בשעה האחרונה קשיים בגלישה באינטרנט. לקוחות שפנו לגלובס ציינו כי אין שירותי אינטרנט, ובמוקד החברה לא ניתן לקבל מענה.

בחברה הסבירו כי הייתה תקלה נקודתית אך היא נפתרה, ואולם בהמשך, בעקבות העומסים שהצטברו, הסתבר כי התקלה לא לגמרי נפתרה, והאינטרנט בשירותים הנייחים והסלולריים טרם חזר לעבודה סדירה. נדגיש כי בשל העומסים בפניות הלקוחות ובניסיונות שלהם להתחבר מחדש לשירותים, העומס הקשה על החברה להחזיר את השירותים לפעולה תקינה.

פרטנר הודיעה ללקוחותיה בשעת התקלה כי "קיימים עומסים ברשת הסלולר אשר גורמים להאטה בגלישה לחלק מהלקוחות", וכי "אנו פועלים לוויסות העומסים והשבת הגלישה התקינה באופן מלא".

קצת אחרי השעה 13:00 הודיעה פרטנר כי "בשל עומסים ברשת, חלק מלקוחות פרטנר חוו בשעות הצהריים המוקדמות האטה משמעותית בגלישה. הגלישה תקינה כעת, ואנו מתנצלים על אי-הנוחות שנגרמה".