קרן משפחת אבירם ומגזין פורבס משיקים תחרות שנתית לאיתור מיזמים מיוחדים

הפרס בתחרות "יוענק למיזמים ורעיונות פורצי דרך, שחרטו על דגלם תרומה לאנושות באמצעות טכנולוגיה וחדשנות" • הגמר יתקיים בדובאי בחודש מרץ בשנה הבאה • הזוכה יקבל פרס כספי בסכום של חצי מיליון דולר, ליווי מקצועי של זיו אבירם (הבעלים של הקרן) ומנטורים נוספים וכן ליווי תקשורתי של פורבס

זיו אבירם / צילום: אוהד רומנו
זיו אבירם / צילום: אוהד רומנו

קרן משפחת אבירם והמגזין הבינלאומי פורבס מציגים את "Aviram Awards - Tech For Humanity", תחרות שנתית במדינות המזרח התיכון לאיתור מיזמים מיוחדים. מדובר בפעם הראשונה שתתקיים תחרות כזו באזור, והפרס בתחרות "יוענק למיזמים ורעיונות פורצי דרך, שחרטו על דגלם תרומה לאנושות באמצעות טכנולוגיה וחדשנות".

הגמר של התחרות יתקיים בדובאי, בשנה הבאה בחודש מרץ. המנצח יזכה בפרס כספי בסכום של חצי מיליון דולר, ליווי מקצועי של זיו אבירם (הבעלים של הקרן) ומנטורים נוספים, כמו כן ליווי תקשורתי של פורבס. למקום השני יוענק פרס בסכום של 100 אלף דולר, ולמקום השלישי פרס של 50 אלף דולר. ניתן להירשם באתר התחרות עד לתאריך 10.12.

התחרות פונה ליזמים ויזמיות מרחבי המזרח התיכון: ישראל, איחוד האמירויות, בחריין, מרוקו, מצרים ועוד. חבר השופטים כולל נציגים ממדינות אלו, והם יבחרו את המיזם המנצח. כחלק מתהליך האיתור, יבחרו 15 מיזמים שישתתפו בסמינר מקצועי ויציגו את הרעיונות שלהם. מתוכם, יבחרו חמישה מיזמים שיעלו לגמר.

זיו אבירם מסר: "השנה האחרונה הציבה אותנו בפני הזדמנות חסרת תקדים - לחבר, הלכה למעשה, את ישראל ומדינות המזרח התיכון באמצעות עשייה משותפת בתחומי היזמות והחדשנות. אני נרגש לצאת למסע הזה עם משפחתי, ולאתר את המיזם הבא שיהווה תרומה לאנושות ולמציאות החיים במזרח התיכון".

רנדל ליין, העורך הראשי של מגזין פורבס: "ישראל היא כבר כעת חממה גלובלית של פעילות יזמית, אך יש פוטנציאל שטרם ממומש בתחום זה ברחבי המזרח התיכון, שרק ממתין להיחשף ולהתפתח".