נופר מרחיבה את הפעילות באירופה: הסכם אסטרטגי בפולין

החברה חתמה על הסכם עם חברת אלקטרום להחזקה משותפת בתאגיד שיעסוק בייזום, פיתוח, ניהול והחזקה של פרויקטי אנרגיה סולארית ורוח בהספק של עד 1,250 מגוואט

עופר ינאי, שחר גרשון,נדב טנא,נועם פישר / צילום: שלומי יוסף
עופר ינאי, שחר גרשון,נדב טנא,נועם פישר / צילום: שלומי יוסף

חברת נופר אנרגיה נכנסת לראשונה לפעילות בשוק האנרגיות המתחדשות בפולין. זאת, בהתאם לתוכניתה האסטרטגית, ולאחר כניסה לפעילות בארה"ב, ספרד, רומניה ובאיטליה במהלך החודשים האחרונים.

החברה הבת של נופר, נופר אירופה (90%) , חתמה על הסכם עם חברת אלקטרום להחזקה משותפת בתאגיד שיעסוק בייזום, פיתוח, ניהול והחזקה של פרויקטי אנרגיה סולארית ורוח בהספק של עד 1,250 מגוואט.

נופר אירופה תחזיק ב-80% מהתאגיד המשותף , ואלקטרום תחזיק ב-20% הנותרים .

אלקטרום היא חברת הנדסה וטכנולוגיה בפולין, המתמחה בייזום, הקמה, ותחזוקה של פרויקטי אנרגיה מתחדשת.

נדב טנא, מנכ"ל נופר אנרגיה, ציין כי "כחלק מיישום התוכנית האסטרטגית בנוגע להרחבה ולהעמקה של אחיזתנו הגלובאלית , ניהלנו במהלך החודשים האחרונים הליך סדור שכלל למידה מדוקדקת של השוק הפולני ובחינה מפורטת של מספר חלופות לכניסה משמעותית לפעילות בפולין . בסופו של דבר, בחרנו בהקמת תאגיד משותף עם חברת אלקטרום , לאחר שהשתכנענו מעל לכל ספק שהשילוב בין ניסיונה העשיר בתחום האנרגיה המתחדשת בפולין, יכולותיה המוכחות בייזום , פיתוח והקמה של פרויקטי תשתית מורכבים בפולין , הרמה הגבוהה של מנהליה ועובדיה וכן הסינרגיה לפעילותה של נופר יביאו לצמיחה משמעותית וליישום מהיר ומוצלח של מאות מגה - וואטים בתשואות גבוהות".