אקסטרה ריטייל רוכשת את רשת ההלבשה התחתונה אפרודיטה

לפני כשנה רכשה הקבוצה את רשת בוניטה דה מאס, וכעת היא מרחיבה את פעילות ההלבשה התחתונה • רכישת אפרודיטה כוללת את 50 סניפי הרשת, הפעילות הסיטונאית, אתר הסחר והמלאי • דודי כהן, מנכ"ל קבוצת אקסטרה ריטייל, מסר כי בוניטה דה מאס ואפרודיטה יפעלו כשתי רשתות עצמאיות

חנות אפרודיטה בקניון גבעתיים / צילום: תמר מצפי
חנות אפרודיטה בקניון גבעתיים / צילום: תמר מצפי

אקסטרה ריטייל רוכשת את רשת ההלבשה התחתונה אפרודיטה. אקסטרה ריטייל היא קבוצת הקמעונאות הפרטית של אלון רבוע כחול שבשליטת מוטי בן משה, והיא כוללת את המותגים נעמן, ורדינון, הום סטייל וצוקר (לשוק המקצועי).

לפני כשנה רכשה הקבוצה את רשת בוניטה דה מאס, וכעת היא מרחיבה את פעילות ההלבשה התחתונה. רכישת אפרודיטה כוללת את 50 סניפי הרשת, הפעילות הסיטונאית, אתר הסחר והמלאי.

הקבוצה מדווחת כי מחזור המכירות שלה עומד על 700 מיליון שקל בשנה, כשהיא מעריכה כי לאחר רכישת אפרודיטה תחום ההלבשה התחתונה יגלגל כ-170-200 מיליון שקל בשנה.

דודי כהן, מנכ"ל קבוצת אקסטרה ריטייל, ציין כי בוניטה דה מאס ואפרודיטה יפעלו כשתי רשתות עצמאיות, כאשר בוניטה דה מאס תפעל כמותג בלעדי, ואילו אפרודיטה תמשיך להציע גם מותגים בינלאומיים.