מיהו הסטארט-אפ המבטיח בתעשייה? הצביעו והשפיעו

במסגרת דירוג הסטארט-אפים המבטיחים של השנה, יוכרז השנה "חביב הקהל" שזהותו תקבע באמצעות סקר גולשים • הזוכה יוכרז ב-7 בדצמבר, לצד רשימת עשר החברות המבטיחות שדורגו על ידי משקיעים ישראלים

חביב הקהל הסטארט-אפים המבטיחים 2021
חביב הקהל הסטארט-אפים המבטיחים 2021

זו השנה ה-16 בה משקיעים ישראלים מכל תחומי הטכנולוגיה מדרגים עבור גלובס את רשימת עשרת הסטארט-אפים המבטיחים. כמדי שנה, נמנות על הרשימה חברות צעירות ופורצות דרך בתחומי הסייבר, הפינטק, הגיימינג, והבריאות, שמייצרות אימפקט על תעשיות וצרכנים רבים, ונמצאות על המסלול הישיר למעמד של חד קרן.

לצד הדירוג הרשמי של גלובס, יוכרז השנה חביב הקהל שזהותו תיקבע באמצעות סקר גולשים. עכשיו, גם לכם יש הזדמנות לחלוק עמנו את זהותה של החברה שלדעתכם ראויה לתואר הסטארט-אפ המבטיח.

בין המתחרים השנה, 30 חברות צעירות שדורגו במקום הגבוה ביותר על ידי 60 קרנות השקעה הפעילות בישראל. בהן: הדפדפן המאובטח של טאלון, הבשר המלאכותי של אלף פארמס, החברה המסייעת למשפחות אבלות אמפת'י ופלטפורמת המשפיענים של סטרים אלמנטס.

מי תצטרף השנה לחברות כמו מאנדיי, למונייד, ג'ייפרוג ומלאנוקס שדורגו בעבר במקומות גבוהים? הצביעו עכשיו לחביב הגולשים בדירוג הסטארט-אפים של גלובס ושתפו עם חבריכם. ההצבעה תסתיים ב-7 בדצמבר, אז תתפרסם גם רשימת הסטארט-אפים של מערכת גלובס.