איפה היא אוהבת לנפוש ואיזה ספר אפשר לה לעשות שינוי בקורונה: ההמלצות של מנכ"לית אוניברסיטת רייכמן

מה האפליקציה שמאפשרת לה לנהל את הבית גם כשהיא בחו"ל, עם איזו גיבורת ספרות היא הכי מזדהה ומה צריך להיות כדי להשתלב בצוות שלה • ההמלצות של מנכ"לית אוניברסיטת רייכמן ד"ר איילת בן עזר

ד''ר איילת בן עזר, מנכ''לית אוניברסיטת רייכמן
ד''ר איילת בן עזר, מנכ''לית אוניברסיטת רייכמן

ד"ר איילת בן עזר (58), בזוגיות + 5, גרה בכפר שמריהו. מכהנת כמנכ"לית אוניברסיטת רייכמן בשלוש השנים האחרונות, ומאז 2006 כסגנית הנשיא. משמשת כדירקטורית בקבוצת שופרסל ובארגון הנשים IWF. רצה ורוכבת על אופניים

1. ספר ניהול

Leading Change, ג'ון קוטר
בעולם החדש והמשתנה באופן אקספוננציאלי הובלה נכונה של תהליכי שינוי בארגונים היא אתגר משמעותי, והקורונה המחישה זאת ביתר שאת. ספרו של קוטר משרטט את השלבים לניהול התהליך הזה ולהשגת תוצאות חיוביות, שיאפשרו לארגון להיות גמיש, לומד, כזה שמסוגל להכיל כל שינוי ובכל קצב. ביניהם: יצירת תחושת דחיפות, בניית קואליציה, פיתוח חזון ואסטרטגיה ויצירת רווחים קצרי מועד.

2. אפליקציה

RTIPanel
מדובר באפליקציה לניהול בית חכם מכל מקום על כדור הארץ ובכל זמן בידידותיות ובפשטות. כל מערכות הבית - תאורה, מיזוג, דלתות, אודיו ווידיאו - זמינות במגע יד. גם אם אתם ביפן, תוכלו להפעיל את האזעקה או לפתוח לשליח את שער הכניסה.

3. פרוזה

האפיפיורית יוהנה, דונה וולפולק קרוס
כמי שהעצמת נשים חשובה לה מאוד התחברתי לגיבורת הספר - צעירה אמיצה, מוכשרת ומעוררת השראה שמורדת במגבלות החברתיות של ימי הביניים. היא מתחפשת לגבר ומתקדמת מאוד בעולם הנצרות עד שמתמנה לאפיפיור.

4. חופשה

Schloss Fuschl, אוסטריה
סביב המלון צמחייה שופעת עם מדשאות ונופים מטופחים, והוא משקיף על אחד האגמים היפים ביותר באוסטריה. הוא משרה אווירה היסטורית ייחודית ונחשב לאחד מאתרי הנופש הטובים ביותר באירופה. מצאתי בו את השילוב המושלם לחופשה זוגית: מסלולי הליכה נהדרים מסביב לאגם שמאפשרים גם פעילות ספורטיבית, ספא נפלא, נוף פסטורלי, מסעדות מקומיות מעולות וקרבה לזלצבורג ולמינכן.

5. טיפ ניהולי

דיוק בבחירת הצוות
נוסף לכישורים ולניסיון, בעיניי מנהל צריך להיות בעל מוטיבציה גבוהה ותשוקה לתחום פעילותו ולמקום עבודתו, מוסר עבודה גבוה, מצפן ערכי ראוי וכמובן הזדהות עם החזון של הארגון. חשוב לא רק להקפיד על כך בעת הגיוס, אלא גם לוודא שהדיוק הזה נשמר עם השנים.