דיווח: אפל תשיק משקפי מציאות רבודה ברבעון הרביעי של 2022 עם מעבד ברמת כוח של מאק

האנליסט מינג צ' קואו מצביע על פרטים חדשים לגבי משקפי מציאות הרבודה של אפל כמו טווח תאריך של ההשקה וגם פרט טכני על המכשיר

טים קוק, מנכ''ל אפל / צילום: Associated Press, Jordan Strauss
טים קוק, מנכ''ל אפל / צילום: Associated Press, Jordan Strauss

לא היה צריך את ההשקה של חברת מטא (פייסבוק לשעבר) כדי לגלות שכל החברות מפתחות את הטכנולוגיות והמוצרים שלהם בעולם הוירטואלי. כעת, בדיווח באתרים כמו MacRumors ו-9to5Mac, האנליסט מינג צ' קואו מצביע על פרטים חדשים לגבי משקפי מציאות הרבודה של אפל כמו טווח תאריך של ההשקה וגם פרט טכני על המכשיר.

אז ראשית, לפי הדיווח, ענקית הטכנולוגיה אפל תשיק את משקפי ה-AR, מציאות רבודה, ברבעון הרביעי של 2022. שנית, למשקפיים יהיו שני מעבדים, אחד עם "אותה רמת כוח מחשוב כמו המאק" - משמע, מעבד כמו M1, ומעבד שני פחות חזק שיטפל בקלט מהחיישנים השונים. קואו מדווח שלמשקפיים יש לפחות 6-8 מודולים אופטיים כדי לספק שירותי מציאות רבודה רצופה וחלקה. בנוס, אומרים שהמשקפיים כוללות גם שני מסכי 4K מיקרו OLED של סוני.

אחת השאלות ששואלים היא האם המשקפיים יהיו עצמאיות לחלוטין או שהן יסתמכו על אייפון כדי להזרים את התוכן. הדיווחים השונים לא הכריעו בדבר, אבל קואו מדווח שזה יהיה עצמאי. "אם המשקפיים ה-AR ממוקמות רק כאביזר עבור המאק או האייפון, היא לא תורמת לצמיחת המוצר. משקפי AR שעובדות באופן עצמאי אומר שתהיה לה מערכת אקולוגית משלה ותספק את חווית המשתמש השלמה", כתב.