נופר אנרגיה סוגרת רבעון עם קפיצה של 43% בהכנסות

היקף הפרויקטים המחוברים צמח לכ-226 מגוואט, גידול של 234% ביחס לתחילת 2021 • היקף הפרויקטים המצויים בהקמה ולקראת הקמה זינק לכ-873 מגהוואט, צמיחה של 245% בהשוואה לתחילת השנה

עופר ינאי, שחר גרשון,נדב טנא,נועם פישר / צילום: שלומי יוסף
עופר ינאי, שחר גרשון,נדב טנא,נועם פישר / צילום: שלומי יוסף

חברת האנרגיה המתחדשת נופר אנרג'י דיווחה היום על הכנסות של כ-100 מיליון שקל ברבעון השלישי, בהשוואה לכ- 70 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של כ-43%. הרווח הכולל של החברה ברבעון עמד על כ-4 מיליון שקל.

בנופר מציינים כי היקף הפרויקטים המחוברים צמח לכ-226 מגוואט, גידול של 234% ביחס לתחילת 2021. היקף הפרויקטים המצויים בהקמה ולקראת הקמה זינק לכ-873 מגהוואט, צמיחה של 245% בהשוואה לתחילת השנה.

עוד מציינים בחברה כי הפלטפורמות של החברה בישראל, בארה"ב ובאירופה צפויות להניב כ-3.3 ג'יגוואט פרויקטים מחוברים לרשת, המאופיינים בתעריפים גבוהים יחסית, עד סוף 2024.

נדב טנא, מנכ"ל נופר אנרגיה , ציין כי "אנו מסכמים רבעון יוצא מהכלל שתוצאותיו המרשימות מביאות לידי ביטוי את אסטרטגית הצמיחה המהירה של החברה בשווקים ובסגמנטים המאופיינים בקצב צמיחה משמעותי וברווחיות גבוהה, בהם יש לחברה יתרון יחסי . הגידול המהיר במהלך הרבעון האחרון משתקף היטב בזינוק בכמות הפרויקטים המחוברים לרשת החשמל ובתנופת הקמות של מאות פרויקטים במקביל, בהספק של מאות מגוואטים , בשש מדינות שונות".