מ-150 אלף ל-50 אלף: הבינלאומי מפחית את סכום הכניסה לייעוץ השקעות

רף הכניסה הגבוה בכל הבנקים היווה עד עכשיו חסם בפני לקוחות עם עשרות אלפי שקלים בודדים • הייעוץ ייעשה הן באמצעות מרכזי הייעוץ של הבנק והן באמצעות מערכת דיגיטלית

סמדר ברבר צדיק / צילום: רמי זרנגר
סמדר ברבר צדיק / צילום: רמי זרנגר

הבנק הבינלאומי הודיע הבוקר (ב') כי הוא מוריד את סף הכניסה ליעוץ השקעות לסכום של 50,000 שקל. עד עתה עמד הסכום בגינו העניק הבינלאומי שירות ייעוץ השקעות על 150 אלף שקל.

מבדיקה שערך גלובס בחודש יולי עלה כי על מנת לפגוש יועץ השקעות במזרחי טפחות מבקשים באופן עקרוני להגיע עם סכום של 100 אלף שקל, אך לעתים ניתן לפגוש יועץ גם עם סכומים נמוכים יותר להשקעה, אם יש ללקוח נכסים נוספים. בדיסקונט הסף עומד על 100 אלף שקל, בבנק הפועלים דרשו 100 אלף שקל להשקעה או 500 אלף שקל נזיל או להיות לקוחות הבנקאות הפרטית, ואילו בלאומי ביקשו לחזור עם נכסים פיננסיים בהיקף של חצי מיליון שקל, או להיעזר בתיק השקעות דיגיטלי שבונה תמהיל מותאם ומשקיע במדדים.

מעתה, לקוחות הבנק הבינלאומי להם תיק השקעות של 50 אלף שקל יוכלו לקבל יעוץ השקעות הן על ידי יועצי ההשקעות במרכזי הייעוץ השונים בהתאמה, והן באמצעות מערכת הייעוץ הדיגיטלית ADVISE ME.

בבנק הבינלאומי ציינו כי כדי לשמור על פיזור נאות, יעוץ ההשקעות בתיקים של עשרות אלפי שקלים ייעשה שימוש בכלים מקצועיים מותאמים, כגון קרנות נאמנות.

יורם סירקיס , סמנכ"ל וראש חטיבת נכסי לקוחות, אמר כי: "הבנק הבינלאומי המוביל בהשקעות מעוניין להנגיש את הצעת הערך הייחודית שלו בתחום ייעוץ ההשקעות גם ללקוחות בעלי תיקי השקעות קטנים יחסית. מהלך זה נובע מהרצון לסייע ללקוחתנו להתמודד באופן מקצועי ואפקטיבי עם סביבת ההשקעות המאתגרת וזאת תוך שימוש בכלים המותאמים לצרכי הלקוחות.

הצעת הערך שלנו ייחודית הן באופן ההנגשה הדיגיטלי והן בשימוש מושכל במוצרי השקעה המשלבים ניהול מקצועי, נזילות, פיזור סיכונים וכל זאת בליווי מקצועי של יועץ ההשקעות. שירות זה מוצע כמובן ללקוחות הבנק ועשוי להוות פתרון גם ללקוחות הבנקים האחרים בהם לא ניתן שירות ייעוצי לתיקי ההשקעות בהיקפים אלה".