חברת הביטוח הדיגיטלית האניקומב ( Honeycomb ) הודיעה היום (ד') כי גייסה 15.4 מיליון דולר בסבב A, בהובלת אייבקס השקעות (Ibex Investors). בסבב הקודם שהוכרז ביוני האחרון, גייסה החברה 3.3 מיליון דולר ובסך הכל מגיע היקף הגיוסים שלה עד כה ל-19 מיליון דולר.
המשקיעים מהסבב הקודם השתתפו גם בסיבוב הנוכחי: הפניקס - חברת הביטוח המובילה בישראל, Distributed Ventures, IT - Farm ו- Sure Ventures. זאת לצד סיריוס-פוינט, מבטחת משנה גלובלית, תשתתף בסבב ההשקעות הנוכחי כמשקיעה חדשה.
החברה החלה לשווק ביטוחים בארה"ב ביוני 2021 ונכון להיום פועלת בארבע מדינות - אילינוי, אריזונה, מישיגן ואוהיו. האניקומב מתכננת להתרחב השנה לעשר מדינות נוספות, ובכך לכסות 60% מהשוק בארה"ב. בחברה שואפים לבטח נכסי נדל"ן בשווי של יותר ממיליארד דולר עד סוף הרבעון הראשון של 2022.
החברה מונה כיום 26 עובדים ותגייס עוד 30 עובדים עד סוף השנה, בעיקר מהנדסי תוכנה, אנשי אלגוריתמים ובינה מלאכותית ואנשי פיתוח עסקי.
האניקומב מציעה ביטוח דיגיטלי לבעלי בתים משותפים בארה"ב, שוק שמוערך ב-26 מיליארד דולר. אפליקציית המובייל של האניקומב מבצעת באופן אוטומטי את תהליך החיתום - באמצעות מידע שמספקים מבוטחים, אינטליגנציה מלאכותית (AI) וראייה ממוחשבת.
איתי בן-זקן, מייסד-שותף ומנכ"ל האניקומב: "ביטוח עסקי, ובפרט ביטוח לבעלי נכסים משותפים, הוא שוק בשל ל-disruption בגלל מורכבות החיתום בשוק, התהליכים הידניים הנהוגים בתחום והיעדר חברת ביטוח מובילה בשוק. הצלחנו להמיר את הידע המוסדי של צוות המומחים שלנו מתחום הביטוח לאלגוריתמים, שמנתחים לעומק דאטה מגוון שחלקו ייחודי להאניקומב, באופן המאפשר הערכת סיכון מדויקת יותר".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.