בזק | בלעדי

מתמקדת בסיבים: בזק מחסלת את עסקי הבית החכם

החברה הודיעה ללקוחותיה על הפסקת הפעילות בתחום המצלמות הביתיות והחיישנים השונים לבית • ההחלטה נובעת מכך שהתחום לא הגיע להיקפים משמעותיים כפי שבזק ציפתה ומהצורך של החברה להפנות משאבים לסיבים האופטיים

מנכ''ל בזק, דודו מזרחי / צילום: תמר מצפי
מנכ''ל בזק, דודו מזרחי / צילום: תמר מצפי

חברת בזק יוצאת מתחום הבית החכם ומחסלת את הפעילות - כך נודע לגלובס. לאחרונה הודיעה החברה ללקוחותיה כי תפסיק לתמוך בשירותים שסיפקה בשנים האחרונות ואשר כוללים חיישנים לדודי חשמל, מיזוג אוויר ומצלמות ביתיות.

ההחלטה נובעת מכך שהתחום לא הגיע להיקפים משמעותיים כפי שהחברה ציפתה, ומנגד הרצון להתמקד בתחום הסיבים האופטיים שמחייב גיוס רחב של טכנאים.

תחום הבית החכם עבר בבזק מספר שינויים בעשור הקודם, והוא תמיד נוהל על אש קטנה, היות שאף פעם לא היה ברור כיצד ולאן הוא יתפתח. עם הזמן בזק חידדה את השירות והתמקדה בעיקר במצלמות ובמספר חיישנים למזג אוויר, דודי חשמל, וגם דלתות חכמות הופיעו בארסנל שלה.

אלא שבשנה שעברה, ולאחר שבזק ראתה עד כמה אירוע הסיבים האופטיים מעסיק אותה, ובמקביל לא נרשמו ביקושים משמעותיים לשירות - הוחלט בחברה לצאת מהתחום ולהתרכז בעסקים המרכזיים שלה. אגב, לא מן הנמנע כי בזק תחזור בעתיד לתחום בצורה אחרת.

מבזק נמסר: "בזק בחרה להתמקד השנה בפריסת הסיבים והשקת מוצרים תומכי סיבים שמטרתם לשפר ולמקסם את איכות הגלישה בבית".