דריו סוגרת את 2021 עם צמיחה של 171% בהכנסות

המנכ"ל ארז רפאל: "השנה האחרונה שינתה לחלוטין את פרופיל החברה, כאשר עסקי ה-B2B שלנו צמחו באופן משמעותי, הן בחוזים חתומים ומושקים המניבים הכנסות והן בצמיחה הכוללת של ההזדמנויות המיוחסות לפתרון המשולב שלנו עבור מספר מצבים רפואיים"

ארז רפאל / צילום: טל בדרק
ארז רפאל / צילום: טל בדרק

חברת דריו הלת' , הפועלת בתחום של שירותי בריאות דיגיטליים, דיווחה היום על הכנסות של 20.5 מיליון דולר אשתקד, קפיצה של 171%, מ-7.6 מיליון דולר בשנת 2020. זאת, כתוצאה מרכישות שהשלימה החברה במהלך 2021 ועלייה במכירות B2B. 

ההפסד התפעולי בשנת 2021 הסתכם בכ-76.5 מיליון דולר, לעומת הפסד תפעולי של כ-30 מיליון דולר בשנת 2020. זאת, על רקע העלייה בהוצאות התפעוליות של החברה. בשורה התחתונה רשמה דריו הפסד נקי של כ-76.8 מיליון דולר אשתקד, בהשוואה להפסד נקי בסך כ-29.4 מיליון דולר בשנת 2020.

ההכנסות ברבעון הרביעי עמדו על כ-6 מיליון דולר, קפיצה של 190% מכ-2.08 מיליון דולר ברבעון הרביעי ב-2020. הוצאות התפעול ברבעון הסתכמו בכ-22.2 מיליון דולר, בהשוואה לכ-9.6 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2020, זאת עקב גידול בפעילות המחקר ופיתוח, מכירות ושיווק, אדמיניסטרציה ותגמול מבוסס מניות. סך ההוצאות התפעוליות, בניכוי תגמול מבוסס במניות, הוצאות רכישה ופחת ברבעון הרביעי של 2021 עמדו על כ-16.4 מיליון דולר, לעומת כ-7.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2020.

ההפסד התפעולי ברבעון הסתכם בכ-21.7 מיליון דולר, עלייה של 139% בהשוואה להפסד תפעולי של כ-9.1 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2020. ההפסד הנקי ברבעון הסתכם בכ-21.6 מיליון דולר, עלייה של 140% בהשוואה להפסד נקי של כ-9 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2020.

"השנה האחרונה שינתה לחלוטין את פרופיל החברה, כאשר עסקי ה-B2B שלנו צמחו באופן משמעותי, הן בחוזים חתומים ומושקים המניבים הכנסות והן בצמיחה הכוללת של ההזדמנויות המיוחסות לפתרון המשולב שלנו עבור מספר מצבים רפואיים. השינוי האסטרטגי להרחבת חבילת הפתרונות שלנו באמצעות רכישות, בשילוב עם המיומנות שלנו לבצע אינטגרציה מהירה ולהשיק מוצרים חדשים מיקמו את החברה בעמדה מובילה בשוק הטיפולים הדיגיטליים, אשר מסייעת בהאצת המכירות במגזר ה-B2B וצמיחה חזקה בהכנסות", ציין ארז רפאל, מנכ"ל דריו.

"עם צמיחה של הכנסות מעסקי ה-B2B ושיפור היעילות התפעולית אנו מצפים לעלייה ברווחיות וירידה בקצב שריפת המזומנים שלנו בשנת 2022. השאיפות שלנו מקבלות חיזוק עם ההסכם הרב-שנתי החדש עם סאנופי, אשר מייצג שיתוף פעולה ייחודי עם חברת פארמה גדולה שאנו מאמינים יגביר את חדירתנו לשוק שירותי הבריאות ובנוסף יאיץ את החדשנות וההוכחות בפלטפורמה שלנו", הוא הוסיף.