מרחיבות את השותפות אחרי עשור: אאוטבריין משלבת במערכת שלה את יכולות הענן של מיקרוסופט

שיתוף הפעולה בין שתי החברות נמשך כבר עשור באינטגרציות פרסומיות ועסקיות, וכעת השותפות עוברת גם לענן • מהלך זה יאפשר להציע ביצועים משופרים למפרסמים ולהציג תוצאות משופרות במדינות שונות

ירון גלאי ודיוויד קוסטמן, המנכ"לים של אאוטבריין / צילום: נועם גלאי
ירון גלאי ודיוויד קוסטמן, המנכ"לים של אאוטבריין / צילום: נועם גלאי

פלטפורמת ההמלצות הבינלאומית אאוטבריין מודיעה היום (ד') על העמקת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט - בכך שאאוטבריין תעבור מענן פרטי לענן היברידי, שכולל בתוכו גם את הכלים של מיקרוסופט, ותשתמש ביכולות העסקיות והטכנולוגיות של פלטפורמת הענן Azure Microsoft. המהלך הזה יאפשר להציע ביצועים משופרים למפרסמים באתרי תוכן ולהציג תוצאות משופרות במדינות שונות עם זמני שיהוי נמוכים הנשענים על הפריסה הגלובלית של הענן של מיקרוסופט.

אאוטבריין , שהוקמה ע"י ירון גלאי ודיוויד קוסטמן בישראל ב-2006, היא פלטפורמת פרסום דיגיטלי משולב תוכן - משמע, פלטפורמה הפועלת באתרי תוכן ומנגישה למשתמשים תכנים אורגנים וממומנים המותאמים אישית לתחומי העניין שלהם. כך למעשה החברה עוזרת לאתרים להשאיר את הגולשים יותר זמן בזירות שלהם. הטכנולוגיה של החברה מציגה מדי יום למעלה מ-10 מיליארד המלצות על פני יותר מ-7,000 אתרי תוכן.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות נמשך כבר עשור באינטגרציות פרסומיות ועסקיות בשירותים כמו MSN ,Xbox ,Bing ועוד, וכעת השותפות עוברת גם לענן. שיתוף הפעולה טופל על ידי חטיבת היוניקורנס במיקרוסופט ישראל.

רוב וילק, סגן נשיא מיקרוסופט לפרסום אומר כי "אאוטבריין מהווה חלק חשוב וצומח מהאקוסיסטם שלנו מאז 2012. המיקוד של החברה במוצרים חדשניים ופתרונות פרוגרמטיים בענף הפרסום סייע להרחיב את העסקים שלנו במספר זירות לאורך השנים האחרונות. התרשמנו מאוד מהפלטפורמה, הטכנולוגיה והפריסה הגלובאלית של אאוטבריין. אנחנו שמחים לראות את אאוטבריין מאמצת את Azure ומצפים לראות כיצד היא תשפר את הביצועים עבור המפרסמים באקוסיסטם הצומח של מיקרוסופט ובאינטרנט הפתוח באופן כללי".