ענקית המוזיקה העולמית וורנר מיוזיק גרופ בדרך לישראל

תאגיד המוזיקה וורנר מיוזיק גרופ יקים בארץ נציגות מקומית • בשלב הראשון תגייס הנציגות בישראל עובדים בכירים ומנוסים בתחום המוזיקה וניהול אמנים, ולקראת סוף השנה יוקמו משרדי החברה בתל אביב • מריה מוכיח, שתעמוד בראש הנציגות: "המדינה שלנו ברוכת כישרונות ייחודים ויוצאי דופן שאנו מקווים לקדם גם לבמה העולמית"

מריה מוכיח, מנכ''לית וורנר מיוזיק גרופ בישראל / צילום: ענבל אייל
מריה מוכיח, מנכ''לית וורנר מיוזיק גרופ בישראל / צילום: ענבל אייל

ענקית המוזיקה העולמית וורנר מיוזיק גרופ ( WMG ) נכנסת לפעילות בישראל ותקים נציגות מקומית, "וורנר מיוזיק ישראל". הסניף הישראלי נפתח במטרה להעמיק את הקשרים עם טאלנטים מקומיים ולאתר אמנים ישראליים בעלי פוטנציאל הצלחה גלובלי.

לפי דוח של IFPI העולמית, תעשיית המוזיקה בישראל רשמה גידול של כ-10% ב-2021 ונחשבת לצומחת ואסטרטגית, ובעקבות ההצלחה הבינלאומית של נועה קירל, נגה ארז וסטפן לגר החתומים בתאגיד, החליטה הקבוצה לפתוח נציגות מקומית שתהווה פלטפורמה לשיווק מקצועי של אמנים ישראלים בחו"ל. בשלב הראשון תגייס הנציגות בישראל עובדים בכירים ומנוסים בתחום המוזיקה וניהול אמנים, ולקראת סוף השנה יוקמו משרדי החברה בתל אביב.

וורנר מיוזיק ישראל תשווק ותקדם באופן מקומי את אמני העל הבינלאומיים של התאגיד, כולל אניטה, ברונו מארס, קארדי בי, קולדפליי, דיוויד גואטה, דואה ליפה, אד שירן, ליזו, ורד הוט צ'ילי פפרס.

"המדינה שלנו ברוכת כישרונות ייחודים ויוצאי דופן"

בראש הנציגות הישראלית של התאגיד תעמוד מריה מוכיח, אשר מונתה למנכ"לית וורנר מיוזיק ישראל.

בעבר שימשה מוכיח כמנהלת המוזיקה והרפרטואר של WMG ושל BMG בהד ארצי. לאחר מכן הצטרפה ל-Lev Group Media שם עבדה במשך יותר מעשור כמנהלת כללית וכיועצת קריאטיבית של R&A בזמן עבודתה ב- Lev Group Media, טיפלה בחברות כמו Warner Music :, Warner Chappell, Beggars Group,Domino Recordings ו-Kobalt Music Group. כמו גם בחברת התקליטים של לב, LGM Music. לאחרונה, עבדה מוכיח בצוות העסקי וב-Sync של המותג הישראלי העצמאי אנובה מיוזיק. כמו כן, עבדה כמנהלת אמנים וכיועצת לאמנים וללייבלים רבים.

בתפקידה החדש תדווח מוכיח לנשיא השווקים הצומחים של Warner Recorded Music, Alfonso Perez-Soto ותעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם Gülce Özyeşilpinar המנהלת הכללית של וורנר מיוזיק בטורקיה, המשמשת גם כסמנכ"לית שיווק מזרח התיכון, הכולל את המדינות קפריסין, יוון, ישראל וטורקיה.

"אני נרגשת לפתוח את הנציגות הראשונה של וורנר מיוזיק בישראל", אמרה מוכיח. "המדינה שלנו ברוכת כישרונות ייחודים ויוצאי דופן שאנו מקווים לקדם גם לבמה העולמית. וורנר מיוזיק כבר עובדת עם כוכבים ישראליים כמו נגה ארז ונועה קירל, באמצעות הלייבל שלנו אטלנטיק רקורדס ארה"ב, ועם סטפן לגר באמצעות וורנר מיוזיק צרפת. אנו שואפים למצוא אמנים מעוררי השראה כמותם כבר בעתיד הקרוב".

אלפונסו פרז-סוטו, נשיא השווקים הצומחים של Warner Recorded Music, מסר כי "לישראל יש תרבות עשירה והיא ביתם של יוצרים ואמנים מדהימים. מריה מביאה איתה ניסיון עצום בתעשיית המוזיקה ולכן היא האדם המתאים להוביל את הפעילות שלנו כאן. אנו מקווים להפוך את וורנר מיוזיק ישראל למעצמה מלאה בכוכבים מקומיים, ושואפים למשוך אלינו את הכישרונות המרגשים ביותר במדינה, תוך פתיחת הדלתות עבורם ברשת העולמית הנודעת של וורנר מיוזיק".