קסטרו עוצרת את הנפקת חברת אורבניקה, "לאור המצב בשווקים"

לדברי הנהלת קסטרו-הודיס, הקבוצה תמשיך להוציא לפועל את התוכנית האסטרטגית של אורבניקה ממקורותיה העצמיים • במקביל, הודיעה קסטרו-הודיס כי תחלק לבעלי מניותיה דיבידנד של כ-84 מיליון שקל

סניף של רשת אורבניקה / צילום: מארק פלר
סניף של רשת אורבניקה / צילום: מארק פלר

קבוצת קסטרו-הודיס, בשליטת משפחת רוטר, מוותרת על הנפקת החברה הבת אורבניקה. היום הודיעה קסטרו  על השהיית הליך ההנפקה של חברת אורבניקה, לאור המצב בשווקים.

אורבניקה הושקה בשנת 2015 על ידי קבוצת הודיס עוד טרם המיזוג עם קסטרו. המותג מציע פריטי אופנה ואקססוריז מוזלים וכולל 19 חנויות בשטח ממוצע של 1,900 מ"ר, הפועלות לצד אתר מכירות.

קבוצת קסטרו הודיס פעלה להנפיק את אורבניקה, בין היתר, על מנת לגייס כסף לפתיחת 32 סניפים נוספים בהשקעה כוללת של 125 מיליון שקל. זאת כשהיעד הוא להגיע עד שנת 2025 ל-50 סניפים.

לדברי הנהלת קסטרו-הודיס, הקבוצה תמשיך להוציא לפועל את התוכנית האסטרטגית של אורבניקה ממקורותיה העצמיים. במקביל, הודיעה קסטרו-הודיס כי תחלק לבעלי מניותיה דיבידנד של כ-84 מיליון שקל.

רון רוטר, מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס, כי "חלוקת הדיבידנד הינה סמל להצלחת החברה ולתכנית האסטרטגית שיושמה בשנים האחרונות. החלוקה מתבצעת לאחר כ-4 שנים שלא חילקנו דיבידנד לבעלי המניות ואנו נמשיך לפעול ולפתח את מותגי הקבוצה עפ"י התכניות העסקיות שלנו".