השותפות של פתאל והמוסדיים רוכשת 6 בתי מלון בספרד

המלונות, שנרכשו מרשת ALUA בספרד בתמורה ל-165.5 מיליון אירו, מדורגים בדירוג של 4 כוכבים, כוללים 1,119 חדרים וממוקמים על חופי הים באיביזה ובמיורקה

דוד פתאל / צילום: תמר מצפי
דוד פתאל / צילום: תמר מצפי

חברת פתאל החזקות  דיווחה הבוקר (א') כי מיזם המלונות החדש שלה באירופה (שותפות שהוקמה עם הגופים המוסדיים לרכישת בתי מלון) חתם על הסכם מחייב עם קרן ההשקעות KKR לרכישה בעקיפין או במישרין של מלוא הון המניות המונפק של 4 חברות ספרדיות המחזיקות בזכויות הבעלות של 4 בתי מלון ו-2 מלונות דירות מרשת ALUA בספרד בתמורה ל-165.5 מיליון אירו. עם רכישת בתי המלון תחזיק פתאל 16 בתי מלון במדינה. 

בתי המלון שנרכשו של ידי השותפות (פתאל מחזיקה 33%, הראל ביטוח 20%, מנורה מבטחים 20% ובשאר מחזיקות לאומי פרטנרס, הכשרה ביטוח ושלמה ביטוח ) מדורגים בדירוג של 4 כוכבים, כוללים 1,119 חדרים וממוקמים על חופי הים באיביזה ובמיורקה. השותפות תממן את העסקה ממקורותיה העצמיים וזאת בנוסף להלוואה בסך של כ-95 מיליון אירו שבכוונת השותפות לקבל מגוף בנקאי. המלונות מצטרפים לשני בתי מלון שרכשה השותפות במלגה ופלמה.

בפתאל מציינים כי בשנים האחרונות הושקעו בשיפוץ המלונות כ-14 מיליון אירו ובכוונת החברה להשקיע כ-20 מיליון אירו נוספים בשיפוץ בתי המלון ושיפור הנראות והנוחות בהם.

לאחר הרכישה, פתאל צפויה למתג את המלונות במותגי מלונות הקבוצה כגון לאונרדו, לאונרדו רויאל וניקס.

האחראים על ניהול השותפות מטעם פתאל, גיא ורדי ויניב אמזלג, ציינו כי "העסקה הנוכחית משקפת שוב את יכולתה של פתאל לזהות הזדמנויות והוצאה לפועל של עסקאות בהיקפים משמעותיים עם גופים ושותפים בינלאומיים מהשורה הראשונה בעסקאות שייצרו גיוון וערך למשקיעי המיזם".