המשנה למנכ"ל פרטנר, קוקי טרוזמן, פורש

טרוזמן היה עד לאחרונה אחד המועמדים לתפקיד מנכ"ל החברה, ופרישתו מגיעה בעקבות שינויי ההנהלה והעברת הבעלות • הערכות הן שהעזיבות בהנהלה לא הסתיימו

קוקי טרוזמן / צילום: ישראל שם טוב
קוקי טרוזמן / צילום: ישראל שם טוב

קוקי טרוזמן, משנה למנכ"ל פרטנר, פורש מתפקידו. טרוזמן היה עד לאחרונה אחד המועמדים לתפקיד מנכ"ל החברה, אולם בעקבות שינויי הבעלות וכניסת אבי גבאי לתפקידו כבעלים וכמנכ"ל, החליט טרוזמן לפרוש כעת לאחר מספר שנים בתפקיד.

טרוזמן פורש מספר שבועות לאחר פרישת המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים תמיר אמר, ובכך למעשה יתחיל גיבוש הנהלה חדשה לפרטנר. טרוזמן ואמר התמודדו על תפקיד המנכ"ל הקודם מול אבי צבי, שומרו על ידו ועל ידי הדירקטוריון, שרצה לראותם ממשיכים בחברה ביחד עם צבי, וכך הם קבלו את תפקידי המשנה.
טרוזמן זכה להערכה בפרטנר בשל העבודה שנעשתה בעולם הניודים בסלולר, ובכלל במכירות ובמגזר העסקי.

טרוזמן ניהל את כל יחידות המכירות של שירותי החברה, ובראשם סלולר, אינטרנט וסיבים, תוך הגעה לחיבור מרשים של 30% מפוטנציאל הלקוחות בבניינים מחוברים.

טרוזמן מסר: ״אחרי קרוב לחמש שנים מרגשות ביותר ומלאות בעשייה משמעותית ומוצלחת, זה הזמן לצאת לדרך חדשה. אני מבקש להודות להנהלת פרטנר ולעובדיה על שהיו לי בית".

מנכ"ל קבוצת פרטנר, אבי גבאי, מסר: ״קוקי הוא מנהיג של ממש ובכוח זה תרם רבות לצמיחה של פרטנר ולהובלה הדומיננטית של פרטנר בשוק לקוחות הסיבים האופטיים. אני מאחל לקוקי הצלחה בהמשך הדרך."