בדרך למשרד הבריאות: בר סימן טוב התפטר מתפקיד המשנה למנכ"ל כלל

משה בר סימן טוב שימש בתפקיד המשנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הבריאות כלל ביטוח החל ממרץ 2022 • בר סימן טוב קיבל הצעה משר הבריאות המיועד אריה דרעי לחזור לתפקיד המנכ"ל, ולגלובס נודע כי הוא דורש לקבל שכר מנכ"ל רופא של 75 אלף שקל, ולא 40 אלף שקל למנכ"ל שאינו רופא

משה בר סימן טוב / צילום: שלומי יוסף
משה בר סימן טוב / צילום: שלומי יוסף

משה בר סימן טוב התפטר מהתפקיד של המשנה למנכ"ל כלל. בר סימן טוב קיבל משר הבריאות המיועד אריה דרעי הצעה לחזור ולכהן כמנכ"ל משרד הבריאות, והוא אף עדכן על כך את הנהלת כלל כחלק מהבקשה שלו לסיים את תפקידו.

לגלובס נודע כי בר סימן טוב דורש לקבל שכר מנכ"ל רופא עם חזרתו למשרד הבריאות העומד על 75 אלף שקל, ולא 40 אלף שקל למנכ"ל שאינו רופא. מדובר למעשה בדיוק בשכרו של מנכ"ל משרד הבריאות המכהן נחמן אש.

בר סימן טוב שימש בתפקיד המשנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הבריאות כלל ביטוח החל ממרץ 2022, והוא יישאר בתפקיד עד לאמצע חודש אפריל, כלומר בחמשת החודשים הקרובים.

בכלל ביטוח מגדירים את כהונתו של בר סימן טוב כמוצלחת ביותר, למרות פרק הזמן הקצר בו כיהן בתפקיד. מנכ"ל החברה, יורם נוה, הודה לו על כך, וציין כי הוא הוביל שיתופי-פעולה אסטרטגיים לצד פיתוח והשקה של מוצרים ושירותים בתחום הבריאות.

בר סימן טוב עזב את תפקיד מנכ"ל משרד הבריאות בשיאה של מגפת הקורונה, במאי 2020. בר סימן טוב מונה לתפקידו בשנת 2015 על ידי שר הבריאות היוצא, יעקב ליצמן.  הוא היה מנכ"ל המשרד הראשון שמונה לתפקיד למרות שאינו רופא.