מליסרון משקיעה 120 מיליון שקל בהרחבת קניון רמת אביב

בנוסף לשדרוג נראות הקניון, עד סוף השנה תתווסף קומה שלישית שתתפרס על פני 3,000 מ"ר • המותגים הבינלאומיים אלו יוגה ולולו למון צפויים לפתוח חנויות בקניון; חנות זארה תגדל ל-3,000 מ"ר ותיפתח באפריל לקראת חג הפסח

קניון רמת אביב / צילום: כדיה לוי
קניון רמת אביב / צילום: כדיה לוי

קניון רמת אביב מקבוצת קניוני עופר של מליסרון משקיע 120 מיליון שקל במהלכי השבחה, שחלקם יושלמו במחצית הראשונה של השנה. בשלב הראשון, בו הושקעו כ-40 מיליון שקל, בוצעו עבודות שיפוץ שכללו החלפת ריצוף, תקרה, מעקות ומערכות. 

ההכנסות מפרסום נחתכו והחטיבות שמפסידות: הסיבות שגוגל מצטרפת לגל פיטורי הענק | ניתוח
ממשרד הפנים לענף הנדל"ן: הג'וב החדש של איילת שקד 

בנוסף לשדרוג נראות הקניון, עד סוף השנה תתווסף קומה שלישית שתתפרס על פני 3,000 מ"ר. מליסרון לא תצטרך לשלם על תוספת זכויות בגין המהלך, מאחר שמדובר במימוש תוכנית תב"ע מ-2007.

הקומה השלישית תכלול את מתחם המזון המהיר, הממוקם כיום בקומה השנייה, כאשר במקומו יתווספו חנויות ומותגים חדשים.

כמו כן, בימים אלה מבוצעים שינויים בתמהיל החנויות. כך, למשל, חנות זארה תשודרג ותורחב. הסניף, שמתפרס היום על פני כ-1,700 מ"ר, יגדל ל-3,000 מ"ר, והוא צפוי להיפתח בחודש אפריל, לפני חג הפסח.

רשת בינלאומית נוספת שצפויה לפתוח חנות בקניון היא אלו יוגה, שמשיקה השבוע את הסניף הראשון בארץ בקניון TLV בהשקעה של כמיליון דולר. סכום זהה יושקע בחנות בקניון רמת אביב' שצפויה להיפתח גם היא לקראת אפריל ותמוקם בקומה הראשונה של הקניון לצד מנגו, ותתפרש על פני שטח של 215 מ"ר.

המותג הבינלאומי לולו למון ישיק את פעילותו בארץ בקניון רמת אביב. החנות תתפרס על שטח של כ-500 מטר בקומה השנייה, במקום סניף מנגו שיעבור לקומה התחתונה במקום קסטרו שסגרה את החנות בקניון. עם סיום מהלכי השדרוג צפוי ה-NOI של קניון רמת אביב לגדול בכ-11 מיליון שקל.

קניון רמת אביב הוקם ב-1997, ושטח המסחר שלו עומד על כ-19 אלף מ"ר, בנוסף ל-7,000 מ"ר משרדים. בקניון יש כ-140 חנויות של מותגים בינלאומיים וישראלים ונוכחות גדולה של מותגי יוקרה כמו לואי ויטון, רולקס, מייקל קורס, פקטורי 54 ואחרים וכן מסעדות ובתי קפה כמו גרנד קפה טורקיז, קפה אלברט ואחרים. בקניון מבקרים מדי יום כ-20 אלף איש, ויש בו כ-1700 מקומות חניה.

"קניון עופר רמת אביב הוא קניון ייחודי שמספק חוויית בילוי וקנייה מהאיכותיות ביותר בארץ. זאת הודות לתמהיל המדויק שבו, הימצאותם של מגוון עשיר של מותגים בינלאומיים במקום אחד, כפי שנדיר למצוא בארץ, חוויית קולינריה ברמה גבוהה ונראות ותחזוקה מוקפדים", אמר דויד בן משה, מנכ"ל קניון רמת אביב. "אנחנו מסתכלים על היעד של שנת 2025 ויוזמים שינויים משמעותיים כבר עכשיו, שישמרו את קניון רמת אביב כקניון המוביל בישראל המציע מותגי איכות ויוקרה, בהתאם לקהל לקוחותינו וכן על-מנת להמשיך לספק חוויית בילוי וקנייה נעימה".