10,000 מ"ר, 30,000 מוצרים: הראל ויזל פתח את החנות הראשונה של רשת JUMBO יוון

החנות הראשונה של JUMBO יוון, מותג הכלבו המוזל, נפתחה באילת בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים • עד סוף 2025 עתידות להיפתח כעשר חנויות נוספות • מנכ"ל פוקס, הראל ויזל: "מאמין שהחנות תהפוך למוקד עלייה לרגל"

החנות החדשה של JUMBO יוון בישראל / צילום: דורון סרי
החנות החדשה של JUMBO יוון בישראל / צילום: דורון סרי

קבוצת פוקס שבשליטת הראל ויזל פתחה היום (ה') את החנות הראשונה של JUMBO יוון, מותג הכלבו המוזל שעל הבאתו לארץ הודיעה לפני כשנתיים וחצי. החנות הראשונה נפתחה באילת בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, והיא מתפרסת על פני שטח של כ-10 אלף מ"ר בשתי קומות מסחר. עד סוף 2025 עתידות להיפתח כעשר חנויות נוספות, ארבע מהן נמצאות בהליכי בנייה בשטח דומה במתחם איקאה בבאר שבע, בסטאר סנטר אשדוד, בחוצות המפרץ בחיפה ובמזרח נתניה.

השנה הסוערת של דיפלומט מסתיימת בירידה ברווח ובאזהרה ללקוחות

ברשת נמכרים מעל 30 אלף פריטים, ביניהם כלי נוי לבית, ביגוד ואביזרים, צעצועים וכלי כתיבה, מוצרי תינוקות, מוצרי ניקיון, טואלטיקה, מוצרי ספורט ומוצרים לבעלי חיים. ברשת יימכרו בין היתר גם מותגי דיסני, לגו, פישר פרייס, פוקסמיינד וברבי.

לרשת JUMBO יוון, שנוסדה ב-1986 באתונה, יש נוכחות כמעט בכל הערים היווניות הגדולות, וכיום יש לה מעל 80 חנויות ביוון, בקפריסין, בבולגריה וברומניה. מדובר בחנויות ענקיות שמזכירות יותר את איקאה מאשר סניפי רשתות סטוק אחרות, שגודלן מגיע לרוב עד 2,000 מ"ר. חלק מחוויית הקנייה בחנות היא במסלול הליכה מעגלי, תוך שימוש בעגלות ומסועים במטרה לאפשר ללקוחות מעבר בין המחלקות.

"אני נרגש ונלהב להביא את הבשורה של רשת JUMBO יוון לישראל. מדובר במותג מדהים ובחוויית קנייה שלא נראתה בישראל עם היצע ומגוון עצום של פריטים במחירים מאוד אטרקטיביים", אמר הראל ויזל, בעלים ומנכ"ל קבוצת פוקס. "אני מאמין שהחנות תהפוך למוקד עלייה לרגל לקהל לקוחותיה, ושהישראלים ימצאו בחנות את כל מה שהם אוהבים וצריכים".

"אחרי עבודה רבה וממושכת אני שמחה מאוד להשיק את החנות הראשונה של המותג JUMBO יוון בישראל", אמרה מיכל ריבקינד, מנכ"לית JUMBO יוון. "אני מאמינה שזו בשורה גדולה לצרכנים הישראלים: ONE STOP SHOP למגוון עצום של מוצרים לבית, לילדים, למשרד, לגינה, לים ועוד ובמחירים אטרקטיביים מאוד".