גלובס מדרג זו השנה השלישית את "המעסיקים הטובים בישראל": הירשמו עכשיו

גלובס וחברת המידע העסקי הבינלאומית Statista מחפשים אחר 150 המעסיקים הטובים ביותר בישראל, לדעת עובדיהם ועובדי מתחריהם • ההרשמה לדירוג נפתחה

עיתון גלובס, בשיתוף עם חברת המידע העסקי הבינלאומית Statista, משיקים, זו השנה השלישית, את דירוג המעסיקים הטובים ביותר בישראל. מטרת הדירוג היא לאתר 150 חברות על פני 24 ענפים, הנחשבות על ידי עובדים ועובדות, למקומות העבודה הטובים ביותר. הדירוג יתפרסם בחודש מאי 2024.

בשלב הראשון של גיבוש הדירוג, מעסיקים של 200 עובדים ויותר, החפצים להתמודד על מקום בדירוג או אף להמליץ על מעסיק אחר - יכולים לעשות זאת בלינק הזה. נדגיש - זהו שלב ראשוני והרישום אינו מבטיח את כניסת המעסיק לדירוג הסופי. השלב הזה יסתיים ב-14.10.23.

השלב השני הוא ביצוע סקר אינטרנטי נרחב בקרב עובדים בלבד. רשאים להשתתף עובדים/דות של חברות וגופים המעסיקים למעלה מ-200 איש ואישה. משתתפי הסקר יתבקשו לתת הערכות למעסיקיהם ולמעסיקים אחרים באותו ענף. בנוסף לסקר באמצעות פאנל אינטרנטי, עובדים יוכלו להשתתף בדירוג באמצעות אתר גלובס, בלינק שיפורסם ב-16.10.23.

מחלקת המחקר של סטטיסטה תשקלל את ההמלצות משני המקורות ותוודא שלא בוצעו רישומים כפולים או שנרשמו המלצות חריגות.

השלב הזה יימשך עד 30.11.23.

לסיכום: מעסיקים המעוניינים להשתתף כמועמדים בדירוג יכולים להירשם בלינק הזה.

מי היא סטטיסטה?

statista מפרסמת דירוגים בנושאים שונים ברחבי העולם בשיתוף חברות מדיה נבחרות. שירות מחקר וניתוח זה מבוסס על ההצלחה של statista.com - פורטל הנתונים והמידע העסקי מהמובילים בעולם המספק נתונים רלוונטיים לעסקים, מחקרים, סקרי שוק וסקרי צרכנים בנושאים שונים.