משרדי עו"ד | בלעדי

המיזוג החדש במשרד עורכי הדין הגדול

לגלובס נודע כי משרד עורכי הדין נשיץ ברנדס אמיר ימזג לתוכו את משרד כהן וילצ'יק הוותיק וימנה בסך-הכול כ-260 עורכי דין וכ-400 עובדים • עו"ד טל אליאסף, שותף מנהל בנשיץ ברנדס אמיר: "מחויבים להמשיך לפעול ולקיים שגרה בצל הלחימה על-מנת שהעתיד שלנו יהיה טוב יותר"

בתמונה (מימין): עו''ד שרון אמיר, עו''ד אבנר כהן, עו''ד אלי וילצ׳יק ועו''ד טל אליאסף / צילום: יח''צ
בתמונה (מימין): עו''ד שרון אמיר, עו''ד אבנר כהן, עו''ד אלי וילצ׳יק ועו''ד טל אליאסף / צילום: יח''צ

משרד עורכי הדין נשיץ ברנדס אמיר ממזג לתוכו את משרד כהן וילצ'יק הוותיק, הכולל 20 עורכי דין ושותפים. המשרד הממוזג ימנה בסך-הכול כ-260 עורכי דין וכ-400 עובדים. המיזוג ייכנס לתוקף ב-31 לדצמבר.

שלושה פסקי דין בשבוע | בית המשפט ביטל הרשעה על סגירת מרפסת. זו הסיבה
לוין רוצה לקצר את ההתמחות במשפטים. אז למה בענף מתנגדים?

משרד כהן וילצ'יק ושות' הוקם לפני 27 שנים על-ידי עורכי הדין אלי וילצ'יק ואבנר כהן. בינואר 2022, שמו של וילצ'יק הועלה על-ידי שר המשפטים לשעבר גדעון סער כמועמד לתפקיד שופט בית המשפט העליון. וילצ'יק מתמחה בתחום התכנון והבנייה, לרבות מכרזים ורשויות מקומיות. כהן מתמחה בתחום חדלות הפירעון. הוא היה נאמן של חברת הקייטרינג שולץ, שהייתה בבעלות קרן אייפקס, כמו גם של עיריית טייבה ושל חברת הבנייה החקלאית אגרוטופ. בין הלקוחות שמייצג המשרד: עיריות ומועצות אזוריות, חברת החשמל, התעשייה האווירית, אקרו נדל"ן, קרן ריאליטי, ישראל קנדה וקרסו נדל"ן.

משרד עורכי הדין נשיץ ברנדס אמיר הוקם בשנת 1957, והוא המשרד התשיעי בגודלו בישראל. הוא מספק שירות משפטי בתחומים רבים, בהם מיזוגים ורכישות, הייטק, שוק ההון, משפט מסחרי, ליטיגציה, נדל"ן ובמגוון תחומים נוספים.

עו"ד טל אליאסף, השותף המנהל של המשרד, מסר כי "אלה ימים לא פשוטים לעם ישראל ולמשק הישראלי, אבל אנחנו מחויבים להמשיך לפעול ולקיים שגרה בצל הלחימה על-מנת שהעתיד שלנו כאן יהיה טוב יותר. המיזוג הזה ממשיך את מגמת הגידול שלנו בשנים האחרונות ואת חיזוק והרחבת תחומי הפעילות של המשרד".

עו"ד אבנר כהן מסר כי הוא משוכנע כי "המיזוג בין המשרדים, אף בימים לא פשוטים אלה, יביא צמיחה ושגשוג למשרד הממוזג".