אחרי 15 שנה: בזק נפרדת מגידי גוב. זו המחליפה שלו

לאחר קמפיינים רבים בכיכובו של גידי גוב, החליטו בבזק להחליפו בסטנדאפיסטית והשחקנית עדי אשכנזי • בחברה חיפשו אחר דמות חדשה שתייצג את ערכי הישראליות ותשדר אותנטיות ומובילות, כדי להיות הפנים של החברה

גידי גוב בקמפיין בזק / צילום: צילום מסך
גידי גוב בקמפיין בזק / צילום: צילום מסך

רגע לפני ששנת 2023 מסתיימת, בחברת בזק - מהמפרסמים הגדולים במשק - החליטו להיפרד מהפרזנטור הוותיק גידי גוב. אחרי כ-15 שנות עבודה עם הזמר, ואינספור קמפיינים בכיכובו, בחברת התקשורת החליטו להחליפו בסטנדאפיסטית והשחקנית עדי אשכנזי. מאז נובמבר 2022 משמשת אשכנזי כפרזנטורית של קניוני עופר, השייכים לקבוצת מליסרון - בשבוע הבא אף אמורה לעלות בטלוויזיה פרסומת חדשה בכיכובה.

בגלל קרע ביחסים: אופירה וברקו לא יחזרו לשדר 
מהם הסרטים והסדרות הנצפים ביותר בישראל בשנה החולפת? 

בשנים האחרונות החליטו בבזק - באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי - להצמיד לגוב זמרים וזמרות צעירות במספר קמפיינים, ובהם עומר אדם, אגם בוחבוט ושחר סאול, ולאחרונה (טרום המלחמה), נס וסטילה. בנוסף נרשם קמפיין שכלל מספר פרסומות עם כוכבי קופה ראשית אשר זכו לאהדה גבוהה.

במהלך 2023 התקבלה בבזק ההחלטה לחדש את הקו הפרסומי של החברה ב-2024, שתחל בשבוע הבא. כחלק ממהלך זה, בחברה חיפשו אחר דמות חדשה שתייצג את ערכי הישראליות ותשדר אותנטיות ומובילות, כדי להיות הפנים של החברה בפרק החדש הזה, וכך הגיעה הבחירה באשכנזי. קמפיין ראשון בכיכובה אמור לעלות כבר בינואר.

עדי אשכנזי, הפרזנטורית החדשה של בזק / צילום: שי פרנקו
 עדי אשכנזי, הפרזנטורית החדשה של בזק / צילום: שי פרנקו

לדברי טלי פולג, סמנכ"לית השיווק של בזק, "עדי מייצגת סט ערכים בהם אנו מאמינים, ואליהם אנו שותפים בבזק. אנחנו שמחים ונרגשים לצאת איתה לדרך משותפת כמייצגת של המותג. אנו מודים לגידי גוב המופלא על שנים של עבודה משותפת ופרסומות בלתי נשכחות שחלקן הפכו לקאלט ממש".