תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

האמנות שבעיצוב חדר הרחצה: מהפונקציונלי אל יצירת חוויה

כיצד עיצוב מוקפד, חומרים איכותיים ושיתופי פעולה עם מעצבי-על הופכים את חדר הרחצה למרחב של השראה, רוגע ויוקרה על-זמנית

צילום: יח''צ חו''ל של המותג DURAVIT
צילום: יח''צ חו''ל של המותג DURAVIT

הכתבה מטעם קבוצת חמת

בעידן שבו הבית הוא הרבה יותר ממקום מגורים, גם חדר הרחצה עובר מהפכה - הוא כבר אינו רק חלל פונקציונלי, אלא מרחב של רוגע, התחדשות ועיצוב אישי. המותג הגרמני Duravit מדגים כיצד שילוב בין עיצוב מוקפד, חומרים איכותיים ושיתופי פעולה עם מעצבי-על הופך את החוויה הזו למוחשית. כזו שמגדירה מחדש את הדרך שבה אנחנו חווים את חדר הרחצה.

פיליפ סטארק - הפשטות שהפכה לאייקון

פיליפ סטארק הוא האיש שהכניס את המינימליזם לחדר הרחצה והפך אותו לאייקון עולמי. הקולקציה האייקונית Starck 1, שנולדה משיתוף הפעולה עם המעצב הצרפתי, סימנה את הרגע שבו חדר הרחצה קיבל זהות עיצובית של ממש. סטארק הצליח להחזיר את המבט אל המקור - כיור, אמבט ואסלה כצורות טהורות ופשוטות, אך בעיבוד עכשווי ומדויק. ההמשך הטבעי של שיתוף הפעולה, בקולקציות כמו ME by Starck, משמר את השפה המזוהה עם Duravit - קווים נקיים, פונקציונליות חכמה ותחושת שלווה על-זמנית.

פטרישיה אורקיולה - נשיות, רוך וזרימה

המעצבת הספרדייה Patricia Urquiola הביאה אל Duravit שפה עיצובית רכה ונשית, המבוססת על זרימה, צבע וטקסטורה. בקולקציית BALCOON ובפרויקטים נוספים, היא שילבה את הטכנולוגיה של Duravit עם תחושת חמימות עיצובית יוצאת דופן המעניקה לחדר הרחצה תחושה ביתית, עוטפת ונעימה.

צילום: יח''צ חו''ל של המותג DURAVIT
 צילום: יח''צ חו''ל של המותג DURAVIT

כריסטיאן ורנר - עיצוב לחיים האמיתיים

שיתוף הפעולה עם Christian Werner מגלם את המפגש שבין אסתטיקה לשימושיות. ורנר מביא גישה מעודנת של עיצוב יום־יומי - נקי, רך, אך בעל נוכחות. בקולקציות כמו D-Neo ו-Luv, הוא מצליח לשלב בין מגע סקנדינבי רגוע לבין דיוק גרמני, וליצור עיצוב המתאים הן לדירות עירוניות והן לבתים פרטיים.

שפה עיצובית אחת - אינסוף פרשנויות

Duravit מגדירה מחדש את מושג היוקרה: לא מוחצנת, אלא מאופקת ומדויקת.
החומרים, הצורות והגוונים נבחרים בקפידה כדי ליצור שפה עיצובית של ניקיון, שלווה ואור. כל קולקציה מציעה פרשנות חדשה לחדר הרחצה - מהאור האורגני של ורנר, דרך הקווים הרכים של אורקיולה, ועד הפשטות האינטליגנטית של סטארק. החיבור ביניהם יוצר את מה ש-Duravit מגדירה כ-"The Art of Living Bathroom" - אמנות החיים בחדר הרחצה.

צילום: יח''צ חו''ל של המותג DURAVIT
 צילום: יח''צ חו''ל של המותג DURAVIT

עיצוב שמתחיל בהשראה ומסתיים בחוויה

המפגש בין אמנות, טכנולוגיה ופרקטיות יומיומית הוא מה שהופך את Duravit לשם נרדף לעיצוב על-זמני. בחדר הרחצה של Duravit, כל פרט - מהקו של הכיור ועד זווית האור - נועד לשרת תחושת איזון והרמוניה.

לדברי החברה, Duravit לא רק מייצרת כלים סניטריים - היא מייצרת חוויה. זה עיצוב שמספר סיפור, שמעניק למשתמש רגע של שקט בתוך היום-יום.

Duravit בישראל - יוקרה עולמית בשפה מקומית

כיום הקולקציות של Duravit זמינות בישראל בזכות שיתוף פעולה עם קבוצת חמת, שמביאה את העיצובים הבינלאומיים לקהל המקומי. זאת, בליווי ייעוץ מקצועי ותצוגות רחבות המאפשרות לחוות את הקולקציות מקרוב.

כך הופך חדר הרחצה הישראלי לחלק מהשפה העולמית של עיצוב - חלל אינטימי שבו כל פרט מדויק, וכל רגע הופך לחוויה.

הכתבה מטעם קבוצת חמת

צרו איתנו קשר *5988