שיתוף פעולה בין בורגר ראנץ' לרשת הנקניקיות האמריקנית נייתנ'ס

הסכם ראשון לשיתוף פעולה בין רשת ההמבורגרים הישראלית בורגר ראנץ' והרשת האמריקנית "נייתנ'ס" (NATHAN`S), נחתם השבוע במטרה להרחיב את מגוון המוצרים והמותגים שרשת בורגר ראנץ' מציעה ללקוחותיה.

NATHAN`S FAMOUS זכתה למוניטין עולמי כנקניקיית הדגל האמריקנית, ובקוני איילנד (שם הכינה אשתו של המייסד, נתן הנדווקר, את המתכון הסודי שלה עוד ב-1916), הפכה המסעדה הראשונה של הרשת מקום עליה לרגל.

זכיין נייתנ'ס בישראל, דני גושן, מנכ"ל נתנאל, מסר שהרשת מתכוונת להרחיב את אחיזתה בשוק הישראלי גם בסופרמרקטים, והיא מפעילה שתי מסעדות נייתנס שנפתחו בירושלים ובקרית שמונה.

יו"ר מועצת המנהלים של בורגר ראנץ', רון לפיד, אמר: "אנחנו פועלים במטרה להרחיב את התפריט ולהציע ללקוחותינו מותגים אהובים ובמגוון רחב במיוחד. במסגרת זו יצרנו גם שיתוף פעולה אסטרטגי עם "דנקן דונטס", שמפעילה דוכן בסניף בורגר ראנץ' במשמר השרון, עם בן אנד ג'ריס, שפועלת איתנו בסניף החדש במגדל האופרה בטיילת של תל-אביב, וכעת עם נייתנס.

נקניקיות נייתנ'ס נמכרות ב-600 נקודות מכירה בארה"ב, ומופצות כמזון קפוא בסופרמרקטים. בשלב הראשון של ההסכם תימכר הנקניקייה במסגרת ניסיונית ב-5 מסעדות בורגר ראנץ', ובשלב הבא בכל 75 מסעדות הרשת. הנקניקייה תימכר ברשת בלחמניה מיוחדת ובמגוון תוספות.

שיתוף הפעולה ממשיך את המגמה של הצטרפות גופים בתחום המזון המהיר. כך מצרפת בורגר ראנץ' את הנקניקיות של נייתנ'ס, הגלידה של בן אנד ג'ריס והדונטס של דנקן דונטס, וכך מצויה ברגר קינג במו"מ לצרופה של סבארו כשותפה בקומפלקס בו יימכרו בסופו של דבר המבורגרים, סנדוויצ'ים, עוגות ופיצות