תקציב לייף-סטייל לבאומן-בר-ריבנאי

תקציב הפירסום של "לייף-סטייל", מועדון הלקוחות המשותף של 4 הרשתות מקבוצת קופלר ומקדונלד'ס, עובר משלמור-אבנון-עמיחי לבאומן-בר-ריבנאי, שמרכז את תקציב סופר-פארם. היקף התקציב המדווח כמיליון דולר.

טלי דונביץ, מנהלת מועדון לייף-סטייל, מסרה כי המועדון הפך לגורם אסטרטגי מרכזי בתוך הפעילות הכוללת של רשת סופר-פארם, ובעקבות זאת הוחלט לרכז את הטיפול בתקציב הפרסום במשרד המרכזי של הרשת. תקציב כל רשת סופר-פארם עומד על 8 מיליון דולר.

5 הרשתות הכלולות במועדון הלקוחות לייף סטייל הן: סופר פארם, טויס.אר.אס, בלוקבסטר, אופיס דיפו ומקדונלד'ס.

המועדון הוקם לפני שנה וחצי והוא מונה למעלה מ-150 אלף לקוחות