תקציב הפירסום של "לייף-סטייל", מועדון הלקוחות המשותף של 4 הרשתות מקבוצת קופלר ומקדונלד'ס, עובר משלמור-אבנון-עמיחי לבאומן-בר-ריבנאי, שמרכז את תקציב סופר-פארם. היקף התקציב המדווח כמיליון דולר.
טלי דונביץ, מנהלת מועדון לייף-סטייל, מסרה כי המועדון הפך לגורם אסטרטגי מרכזי בתוך הפעילות הכוללת של רשת סופר-פארם, ובעקבות זאת הוחלט לרכז את הטיפול בתקציב הפרסום במשרד המרכזי של הרשת. תקציב כל רשת סופר-פארם עומד על 8 מיליון דולר.
5 הרשתות הכלולות במועדון הלקוחות לייף סטייל הן: סופר פארם, טויס.אר.אס, בלוקבסטר, אופיס דיפו ומקדונלד'ס.
המועדון הוקם לפני שנה וחצי והוא מונה למעלה מ-150 אלף לקוחות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.